spiresnart Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Jenta mi får 4-5 flasker mme om dagen, tran, og litt fruktpure til mellommåltid noen ganger..(ammet i 3 mnd, da ville hun rett og slett ikke ha pupp mer) Hun har en bæsjebleie hver dag, men jeg syns den er litt "rar"...det er veldig lite bæsj, og sitter som regel "fast" på rumpa.. Hun får malt i melken sin, og hun virker ikke plaget. jeg mener å ha hørt at bæsjen skal være mye mer "bløtere" en dette.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Min gutt får mm, og har akkurat begynt å prøve litt grøt, han er 4 mnd. Avføringen hans er gulaktig, noen ganger mere flytende og av og til litt "fastere". Kanskje ikke det går å sammenligne ettersom jeg tror de som får mme har annen/sjeldnere avføring :-) hvilken fruktpure gir du barnet ditt da? Det kan jo være den som påvirker? Anonymous poster hash: 3732f...ae4
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Mm og bittelitt utprøving av grøt hver kveld de siste dagene. Gul, kornete og litt seig flytende. Var ganske vannaktig før grøt start. Søskenene pleide å ha avføring som minner om fløtekrem på sprayboks i den alderen. Har aldri opplevd hard konsistens som sitter fast i denne alderen Anonymous poster hash: 9c57d...08f
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #4 Skrevet 25. mars 2014 Her delammes det. Baby er 4 mnd. Får velling til lunch. Avføringen er forskjellig fra dag til dag. Lørdag var den orangerød og tykk som rømme. Dagen etter brunt vann med noe korn. I går helt lys gul med masse korn og litt slim. I dag brunlige korn og slim og helt luktfri. Anonymous poster hash: 6e37a...c2f
☆☆☆ Skrevet 25. mars 2014 #5 Skrevet 25. mars 2014 Vi slit litt med hard mage etter grautstart, brukar sviske for å kompensere.
❤lille stjerne❤ Skrevet 25. mars 2014 #6 Skrevet 25. mars 2014 Det varierer veldig tror jeg. Min hadde lysegul, tynn bæsj, en svær dose 1-2 ganger i uka på den alderen. Venninna mi sin hadde fastere, brun avføring 2-4 ganger i døgnet i samme alder.
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Litt klissete og myk Anonymous poster hash: a041b...4ef
Mother Gothel Skrevet 25. mars 2014 #8 Skrevet 25. mars 2014 http://www.babycenter.com/baby-poop-photos Jeg kan ikke tro at jeg faktisk søkte opp dette...
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #9 Skrevet 25. mars 2014 http://www.babycenter.com/baby-poop-photos Jeg kan ikke tro at jeg faktisk søkte opp dette... Hihi! Min har desverre noe liknende med nr 9..ikke fullt så hard ser det ut som, men ikke langt i fra...kanskje litt sviskemos? HI Anonymous poster hash: c2cc3...c64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå