Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Har søkt så sinnsykt mange stillinger nå, men jeg kommer ikke noe lenger..jeg begynner å bli deprimert av alle avslagene nå, what to do? Det er så utrolig mange søkere hele tiden så det er alltid noen som har mer utdanning eller erfaring enn meg..har ikke råd eller overskudd til å ta noe mer utdanning akkurat nå. Har også fått hjelp med å fornye CV og fått tilbakemelding på at søknadene mine er bra, men det blir visst aldri min tur :/ Anonymous poster hash: a33b3...3bf
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Samme her Anonymous poster hash: 4ac45...08c
Gjest Hercule Poirot Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Skikkelig deprimerende! Likevel; det er ikke så mye som skal til for å ta opp et fag eller tre, gjennomføre et nettstudie eller lignende - det vil ta seg bedre ut på cv-en din enn "ren" arbeidsledighet. Du må i alle fall ikke slutte å sende søknader! Ring også potensielle arbeidsgivere og snakk med dem; å vise interesse er positivt. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Ikke gi opp, hadde det som deg i fjor... Føltes umulig å få seg jobb med så mange søkere på alle stillinger jeg søkte på. Og det var en del. Men, plutselig fikk jeg napp. Det blir din tur! Stå på Anonymous poster hash: 6822f...008
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Slipper hull i cv enda tror jeg fordi jeg har ulønnet mammapermisjon, men er ledig til å jobbe på dagen hvis jeg får napp fordi jeg har tilgjengelig barnevakt. Ikke lenge til pappapermisjonen starter heller og da kommer jeg hvert fall til å føle på det hvis jeg må gå hjemme i tillegg til han...har ikke råd til dette stort lenger, kjenner panikken tar meg i blant, hadde ikke trodd det skulle bli såå vanskelig, og føler jeg søker på alt, er ikke kresen, ønsker meg så veldig en stabil jobb.. Nei kan jo ikke gi opp, men akkurat i dag har jeg hatt en elendig dag og følt meg helt verdiløs og på bånn HI Anonymous poster hash: a33b3...3bf
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Takk for oppmuntring forresten, det hjelper litt Hadde halvveis forventet å få høre alt jeg gjorde feil eller noe... Anonymous poster hash: a33b3...3bf
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #7 Skrevet 24. mars 2014 Ta kontakt med div. bemanningsbryråer, det er som regel lettere å få jobb gjennom de. Ønsker dere masse lykke til Anonymous poster hash: 04d96...7fc
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #8 Skrevet 24. mars 2014 Takk, ja har allerede vært i kontakt med flere bemanningsbyråer, men litt skuffet over oppfølgingen der må jeg si. Det må vel løsne til slutt.... Anonymous poster hash: a33b3...3bf
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #9 Skrevet 24. mars 2014 Samme situasjon Er så kjedelig. Og vet om mange som har det sånn akkurat nå. Anonymous poster hash: e0fb3...394
Edelweis Skrevet 24. mars 2014 #10 Skrevet 24. mars 2014 åååh, kjenner jeg gruer meg til permisjonen er ferdig nå ettersom jeg ikke har jobb å gå tilbake til. lite til ingenting å søke på og så mange om beinet. gå hjemme på dagpenger har jeg ikke råd til heller. håper drømmejobben dukker opp snart!
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #11 Skrevet 25. mars 2014 Litt "godt" at det er flere der ute, men kjipt også..er forferdelig å gå sånn..var så positiv i begynnelsen og sikker på at jeg kom da til å få meg NOE, uff vanskelig å holde motet oppe, men men, får vel bare søke søke videre. Tenker at jeg skal prøve å sende ut noen åpne søknader der det ikke er utlyst noe nå, kanskje har man flaks! HI Anonymous poster hash: a33b3...3bf
Anonym bruker Skrevet 25. mars 2014 #12 Skrevet 25. mars 2014 Var i samme situasjon ifjør og jeg leverte søknader dvs møtte fysisk opp...sånn fikk jeg jobb tom fastjobb uten at det var utlyst ledig stilling engang!!! Anonymous poster hash: 7906a...8e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå