Gjest Kira Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Datteren dro stolt i bhg med ny bukse, så stolt at hun visstnok glemte å ta på seg parkdressen. Så da sitter vi her med en bukse som er grønn på både knær og rompe. Kan dette gå bort med noen gode triks eller har buksen permanent fått ny farge?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Fukt klesplagget og ta zalo på flekkene. La det virke i et par timer og vask buksa som normalt i vaskemaskin. Det har funket hos meg så lenge jeg ikke har latt flekkene bli ligge for lenge Anonymous poster hash: 5d72c...07a
Ziva Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Som sagt over her, zalo! Må være den grønne ikke den blå. Jeg bløter ikke flekken først, jeg bare gnir inn flekken med zalo. Lar det ligge et par timer og så en runde i vaskemaskinen. Bruker zalo på olje, fettflekker, grønske og mange andre typer flekker. Tusj og kulepenn fjerner jeg med H-melk.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Eller du kan velge den helt sikre metoden: Gallesåpe, eller flekkfjerningssåpe, som den også kalles. Kjøpes f.eks. hos Clas Ohlsson. http://www.clasohlson.com/no/Galles%C3%A5pe/Pr341287000
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Støtter gallesåpe! Har ikke prøvd det på grønske, men den fikk nesten helt vekk gamle tranflekker (flekker etter tran hver dag over lengre tid) av nedarvede ullklær, så ny grønske skal vel gå bra Anonymous poster hash: 37d5b...faa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå