Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 For en mnd siden sluttet vi m smokk. Den første uken gikk veldig fint. Hun spør ikke etter den, men dagene er et langt mareritt. Hyler om natten, sover omtrent ikke. Blir helt surrete i bhg og hun klarer ikke slappe av lenger. Bhg har merket forandring, sint og hissig. Veldig følsom og selvf blir hun slik når søvnen er fryktelig dårlig..... Har lyst å finne frem igjen hele smokken jeg for å ha til barnetv og natt. Savner god jenta mi... Anonymous poster hash: 0deb9...194
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Hvor gammel er hun? Anonymous poster hash: d5557...f43
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Har aldri skjønt greia med å tvinge unger til smokkeslutt før de er klar for det... Så lenge smokken bor i sengen og ikke brukes på dagtid er det overhodet ikke skadelig at de har den under innsovningen om kvelden. Suttebehovet blir da borte av seg selv etterhvert, ingen som sover med smokk til de begynner på skolen. Anonymous poster hash: 8daec...999
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Hun ble tre år i slutten av desember.. Anonymous poster hash: 0deb9...194
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Hvor gammel er hun da? Er ikke sikkert hun er helt klar får å slutte. Elste min brukte til hu var 4,5. Barnehagen og helsesøster var helt enig i att det ikke var vits å tvinge henne da hun hadde behov får den. Snakket også med tannlegen som også sa det gikk helt greit med tennene hennes. Anonymous poster hash: 2b907...341
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Hun er nok ikke klar. Min på fire sluttet på fireårsdagen etter masse forberedelser. Han har knapt spurt etter den siden. Prinsippet om at de ikke skal ha smokk er ikke verdt nattesøvn og humør over lengre tid. Jeg hadde gitt den tilbake. Anonymous poster hash: 27fcd...268
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #7 Skrevet 24. mars 2014 Jeg puttet den i for fem minutt siden etter ti oppvåkninger siden kl 19. Hun begynte å gråte noe veldig og sovnet lykkelig i armene mine. D ble noe tårer på mor og Anonymous poster hash: 0deb9...194
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #8 Skrevet 24. mars 2014 Jeg puttet den i for fem minutt siden etter ti oppvåkninger siden kl 19. Hun begynte å gråte noe veldig og sovnet lykkelig i armene mine. D ble noe tårer på mor og Anonymous poster hash: 0deb9...194 Du er HI? Jeg synes du gjorde det rette Mine barn var begge to 3, 5 år da de sluttet med smokk, da hadde de hatt en avvenningsperiode på noen måneder hvor de kun brukte smokken i senga. Da var de klare, og spurte faktisk ikke etter smokken en eneste gang Anonymous poster hash: d5557...f43
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå