Gå til innhold

Jeg har så dårlig hukommelse :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gjelder mest på jobb, glemmer sjelden noe hjemme/fritid.

Har tusen ting man skal huske hver dag på jobb og noe går i glemmeboka...

Hjelper ikke at hu ene jeg jobber sammen med har "klisterhjerne" og kommenterer min husk ofte!:-(

Jeg blir oppriktig lei meg.....

Noen med gode tips?

Noen som er i mine sko?:S

Anonymous poster hash: b085d...29d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her :( Hadde klisterhjerne før! Men etter at jeg fikk barn føler jeg meg helt hjerneskadet :o Mulig det er pga søvnmangel over lang tid, eller at jeg har fått lavt stoffskifte. Hjelper meg å notere ned ting mer enn før, har an liten notisblokk i lomma....

Anonymous poster hash: 6795a...c4c
Skrevet

Ops, skrev det litt rart over her. Det jeg mente er at det hjelper meg å notere ned ting som jeg skal huske. Det trengte jeg aldri før. Når du noterer noe, er jo det som en repetisjon - og det i seg selv gjør det lettere å huske. Meeen, det gjelder jo å huske å notere det man skal huske da! Hehe

Anonymous poster hash: 6795a...c4c
Skrevet

godt på en måte å høre at det ikke bare er jeg som er ung og har dårlig hukommelse......uff er så plagsomt:-(

Anonymous poster hash: b085d...29d
Skrevet

Sliter også med dårlig hukommelse. Var litt godt å se det er flere. 

Anonymous poster hash: 04184...8b7
Skrevet

Før jeg fikk barn husket jeg alt. Glemte skjelden noe. Etter at jeg fikk første barnet glemte jeg så og si alle bursdager. Den gangen hadde vi ikke mobiler eller Facebook til å minne oss på disse dagene. Etter at jeg fikk yngstemann forsvant resten av humkommelsen. Til tider blir jeg skremt av alt jeg glemmer.

Anonymous poster hash: e45c0...0fb

Skrevet

Ja jeg er i dine sko!

Jeg har ved to tilfeller gått ens ærend på butikken for å kjøpe bleier,også kommet hjem uten :S

Har ikke bil og alenemamma så det har vært litt krise.

I dag hadde sønnen min feber å var dermed veldig grinete.

Men jeg måtte likevel ta han med ut likevel for vi var nesten helt tom for brød og vi trengte pålegg.

Det blir mye hyling og skriking om at han ikke ville sitte i vognen men hadde ikke noe valg.

Når vi endelig kommer på butikken så har jeg klart å glemme VISA kortet av alle ting,å hadde selvsagt nesten ikke kontanter.

Det endte opp med at jeg kun fikk kjøpt brødet :S

Kunne nesten ikke dra hjem å hente det for så å dra han ut igjen heller,for det var leggetid å han var både trøtt og dårlig :S

Så av pålegg han liker hadde vi kun igjen syltetøy,så det får han på skiven i morgen også da.

Gruer meg allerede til å dra han ut igjen i morgen for å gå butikken,men har ikke noe valg når jeg ikke har noen å be om hjelp.

Anonymous poster hash: 9f169...e23
Skrevet

Helt normalt, og mange årsaker til dette. Den gode nyheten er at hukommelse lett kan trenes opp! Anbefaler deg å lese boka: lær å huske! Skrevet av 7 ganger verdens mester i hukommelse!!

Anonymous poster hash: 25fe4...14a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...