Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 En venn av meg har ytret sin frustrasjon over at hans datter på litt over 3 år ikke snakker enda. Eller, hun sier jo ja, nei, mamma og pappa og ellers masse babling som ingen forstår. Hun går i bhg. Han og kona er såklart bekymret, tror de har vært hos legen nå men må vel henvises en plass sikkert. Hva kan være årsaken? Noen andre som har vært borti lignende? Anonymous poster hash: e8c86...afb
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 dårlig hørsel? Anonymous poster hash: 5fe12...9b3
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Broren min var veldig sein med å snakke, han gikk fra å ikke snakke i det hele tatt til plutselig å snakke i hele setninger. Han hadde akkurat fylt 3 år da han bestemte seg for å vise hva han kunne og snakket fra den ene dagen til den andre som en foss, avanserte ord, i lange setninger osv. Han var det ingenting galt med, han bare hoppet over den delen av utviklingen hvor man øver seg Men det kan selvfølgelig være noe galt også, hørselen er naturlig å sjekke så klart. Kompisen til sønnen min har hatt store problemer med å snakke, gått til logoped i mange år. Aner ikke hva som har vært galt egentlig, men han har slitt veldig med å få ordene ut av munnen av en eller annen grunn. Lynende intelligent gutt som gjør det kjempebra i alt skriftlig på skolen, en av de beste i klassen, men først nå i 7.klasse snakker han uten tydelige talefeil... Anonymous poster hash: 6a627...834
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå