Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Klarer virkelig ikke å få knotet ned noe! ARRRG! Jeg er så lat, så lat, tiltaksløs, ubrukelig, håpløs og lat. Nevnte jeg lat? Konsentrasjonsevne som en gullfisk og selvdisiplin som en ape i bananbutikken Har disposisjon, har lest selvvalgt pensum, fått respondenter til intervju og godkjent problemstilling. Hva er i veien med meg? Jeg klarer bare ikke å begynne å skrive. GI MEG STYRKE!! Har veiledning denne uken og må bare få gjort noe! Flere bachelorskribenter som sliter? Anonymous poster hash: b8099...a4e
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Jeg er i samme båt. Veiledning i løpet av uka og kan ikke si jeg gleder meg Fått gjort flaut lite! Jobber best under press ;-) hehehe Anonymous poster hash: 6b9b7...8ed
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Huff, kjenner frustrasjonen, er pyton og sitte sånn! Det løsner nok skal dere se:-) Anonymous poster hash: a9858...ffc
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Jeg skriver også nå. Vi skriver 2 og 2 sammen.. det er ikke bare bare. Har skrevet nesten 9000ord helt alene. Har ikke så å lyst å skrive navnet hennes på papiret..arrg! Gleder meg til å levere inn å ta påskeferie. Å aldri ha noe kontakt med det dær kvinnemennesket igjen:p Det er bare å stå på! Vi er snart ferdige Anonymous poster hash: 71b81...9a7
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 For meg hjelper det litt å lese andres bacheloroppgaver med lignende tema. Jeg skriver selvsagt ikke av, men det gir meg idèer til egne formuleringer. Anonymous poster hash: 631b7...717
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Vi har heldigvis kommet godt i gang, er begynt på tredje uka, har 3 intervju og har skrevet nesten hele metodedelen! Men samarbeid er en annen ting.. Det ene medlemmet av gruppa er på et ganske mye dårligere faglig nivå enn oss andre, derfor er det tungt å måtte fikse opp i det hun gjør /ikke gjør hele tiden.. Men slik er det! Læring i søt ;-) Anonymous poster hash: de039...456
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #7 Skrevet 24. mars 2014 PUH! Godt vi er flere i nesten samme båt og jeg må si jeg er glad for at jeg skriver alene. Ingen i klassen som skriver sammen. Sikkert en god idè #4 : Si fra til veileder at dama ikke bidrar. Det hadde jeg gjort. At hun surfer på at du gjør hele jobben er ikke ok! Lykke til i siste innspurt Vi skal ikke levere før i slutten av mai så jeg har litt tid på meg HI Anonymous poster hash: b8099...a4e
MammantilNurket Skrevet 24. mars 2014 #8 Skrevet 24. mars 2014 Jeg skriver også nå. Vi skriver 2 og 2 sammen.. det er ikke bare bare. Har skrevet nesten 9000ord helt alene. Har ikke så å lyst å skrive navnet hennes på papiret..arrg! Gleder meg til å levere inn å ta påskeferie. Å aldri ha noe kontakt med det dær kvinnemennesket igjen:p Det er bare å stå på! Vi er snart ferdige Anonymous poster hash: 71b81...9a7 Jeg har ingen erfaring med å skrive BA-oppgave i par, men har jobbet (altfor) mye i gruppe og vet hvor frustrerende det er med "gratispassasjerer". Det er _ikke_ riktig at hun du skriver sammen med skal surfe på ditt arbeid. Hun skal faktisk lære noe av å skrive denne oppgaven. Det fører faktisk til at hun får en grad og antaglig også på sikt en jobb på helt feil premisser. Du sier ingenting om fagfeltet ditt, MEN jeg blir helt klam av skrekk av tanken på å f.eks. få behandling av en en sykepleier som ikke kan det hun skal eller overlate barnet mitt til en førskolelærer som har fusket seg til papirene sine. Du må gi beskjed til veileder omgående. Jeg vil tro at du har meldeplikt dersom det skulle være tvil om en medstudent er skikket eller ikke. Lykke til videre med oppgaven din
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #9 Skrevet 24. mars 2014 Vi skriver heldigvis hver for oss. Og jeg står skikkelig fast selv. Skal levere i slutten av neste måned. Vet hva jeg skal skrive om, men sliter med motivasjonen Jobber best under press Anonymous poster hash: fa364...026
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå