Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Har de siste mnd fått så innmari mye kviser på haka og rundt munnen. Eneste jeg vet som jeg har gjort annerledes er at jeg fjerner bart og hake syn med en hårfjerningskrem. Den siste mnd. har jeg ikke gjort det men kvisene kommer likevel. Noen er litt større og røde og vonde, mens de aller fleste er bitte små hvite kuler som det kommer litt gørr ut av når jeg klemmer. Forsøker jo og ikke klemme men noen ganger glemmer jeg meg. Har også spist litt sjokolade i det siste, noe jeg gjorde skjelden før. Tar også tran hver dag men tror da ikke det skal ha noe å si? Sminket meg også ofte med foundation og har byttet merke etter jul. Noen som har noen råd til meg om hvordan jeg skal bli kvitt disse ekkle greiene. Anonymous poster hash: ad7a8...942
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Vask ansiktet med medisinsk grønnsåpe og så smører du med brulidin-salve etterpå.. Jeg hadde brennkopper i ansiktet en gang, og da vasket jeg og smurte som beskrevet over. Da forsvant alt av utslett og jeg fikk ingen arr Anonymous poster hash: c8a8f...d76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå