Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Noen som får vondt i babymagen? etter uke 25 begynte jeg å få litt smerter i magen.. ikke voksesmerter av livmoren.. bare litt uforklarlige vondter.. som gjerne gikk bort etter 1 times tid.. Noen andre som har opplevd dette? Anonymous poster hash: 6c5db...46a
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Luftsmerter kanskje? Spørs hvor i magen, men jeg hadde ihvertfall mye vondt pga luft og forstoppelse.... Anonymous poster hash: 45960...06e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå