Gå til innhold

Hva gjør dere med gamle bilder...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra oppveksten, kjærester, festing med bl.a kjærester og venner?

Jeg var flink før og laget albumer som jeg klipte, limte og pyntet. Flere av albumene inneholder bilder av tidligere kjærester.

Skal jeg kaste dem?

Det er jo minner fra oppveksten min, fra ungdomsåra og 20 åra.

Så hva gjør dere?

Anonymous poster hash: 60a5b...ef1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De beholdes. De er en del av livet mitt, og det kunne ikke falt meg inn å kaste de :)

Skrevet

Fra oppveksten, kjærester, festing med bl.a kjærester og venner?

Jeg var flink før og laget albumer som jeg klipte, limte og pyntet. Flere av albumene inneholder bilder av tidligere kjærester.

Skal jeg kaste dem?

Det er jo minner fra oppveksten min, fra ungdomsåra og 20 åra.

Så hva gjør dere?

Anonymous poster hash: 60a5b...ef1

De står i en kasse i boden, kaster ikke gamle minner

Anonymous poster hash: 0e6dd...591

Skrevet

Alt bortsett fra familiebilder/skoleturbilder er brent, da jeg traff min mann bestemte jeg meg for å kvitte meg med alle tidligere kjærestebilder/festbilder. Mistet flere venninner da jeg gjorde det slutt med eksen, så jeg brant bildene av dem og. Angrer ikke et sekund, dette var minner jeg ikke ønsket å beholde.

Anonymous poster hash: 825fd...e2f

Skrevet

Har alle bilder, bortsett fra sånn veldig kjærste/kline/lettkledde bilder. Men har de ikke i album.

Anonymous poster hash: f3775...6ea
Skrevet

har kasta noe men ikke allt. bilder av familie osv henger på veggen men exer & venner jeg aldri ser lenger ligger i en eske på låven eller. er det bare exen på blidet kaster jeg det :P

Anonymous poster hash: 94dc8...eee
Skrevet

Jeg tar vare på alle bilder fra ferier, fester etc. Det er en del av min fortid.

Men jeg har slettet alle sexvideoer og -bilder. Akkurat det føler jeg ikke noe behov for å beholde... ;-)

Skrevet

Ingen av klasse"kamerater" eller tidligere "venner" er en del av livet mitt lengre, og jeg vil ikke ha noe som minner meg om de i hus. Vil egentlig ikke spare på barndomsbilder og familiebilder heller. Hatet oppveksten min og ville bare dø.

Anonymous poster hash: 5e8cb...a60

Skrevet

Gamle kjæresteforhold og alt sånt er brent. Det er nåtiden som gjelder.

Anonymous poster hash: 14113...954

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...