Gå til innhold

Hvis dere fant nakenbilder av eksen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hadde dere reagert? Hun var gravid på alle bildene riktignok, men jeg ble uansett sikkelig uvel av å finne dem på vår felles pc... Ligger henslengt i sexy positur på senga osv.. Hans privatepc  har gått istykker så han har tatt alt over på den vi bruker i firmaet vårt..regner uansett ikke med det var meningen jeg skulle se på dem.

Anonymous poster hash: 019c8...052
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg nysgjerrig studert dem og ingenting mer. Jeg har da også nakenbilder av fortidsmenn, det er ingen big deal for noen andre enn meg selv.

Skrevet

Hadde blitt sur og lei meg.

Anonymous poster hash: 070ac...eee

Skrevet

Jeg hadde bare slettet dem og ikke sagt noe.

Skrevet

Jeg hadde sendt de på mail til faren hennes og spurt han om det er hans datter og om han i så fall ikke burde be henne om å oppføre seg litt mer anstedig enn å legge ut nakenbilder på nett. Da hadde hun fått så ørene flagra tenker jeg! :fnise:

Anonymous poster hash: 179bf...57c
Skrevet

Lurt på hvorfor han la nakenbilder over på en firmapc.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det har jeg gjort, og jeg klikka i vinkel...etter at jeg slettet de, selvsagt.

Skrevet

Hvis hun var gravid tror jeg at jeg ville ha spurt ham om hun har de selv. Mulig hun burde få de som minne. Det er jo slettes ikke sikkert at han husket at de fantes. Og uansett trenger det ikke bety noe. Jeg har et nakenbilde av min mor fra da hun gikk gravid med meg.

Skrevet

Da hadde jeg spurt han om de,hvorfor han fortsatt har de. og jeg hadde villet at han skulle ha sletta de med en gang,mens jeg så på

Anonymous poster hash: 94a33...645
Skrevet

Jeg hadde sendt de på mail til faren hennes og spurt han om det er hans datter og om han i så fall ikke burde be henne om å oppføre seg litt mer anstedig enn å legge ut nakenbilder på nett. Da hadde hun fått så ørene flagra tenker jeg! :fnise:

Anonymous poster hash: 179bf...57c

Til faren hennes?? Jeg kjenner ikke dama engang, bare møtt henne en gang før. Og de ligger jo på vår private pc..jeg er helt sikker på at han vet de er der, sånt holder han rede på, tro meg.

Skrevet

Fordi hans pc gikk i stykker her om dagen så han la over bildene slik at de ikke skulle forsvinne...i en folder kalt "bilder av barna"....

Skrevet

Mulig jeg er rar, men jeg hadde ikke likt å tenke på at min ex hadde nakenbilder av meg...gravid eller ikke. Og disse bildene overlater ikke mye til fantasien altså..

Hva hadde dere tenkt om det?

Skrevet

Mulig jeg er rar, men jeg hadde ikke likt å tenke på at min ex hadde nakenbilder av meg...gravid eller ikke. Og disse bildene overlater ikke mye til fantasien altså..

Hva hadde dere tenkt om det?

Det kan jeg være enig i. Jeg hadde ikke likt at min eks sin nye dame hadde tilgang på nakenbilder av meg. Ikke eksen min heller. Selv om det var gravidebilder så var de liksom en del av et forhold som ikke lenger finnes.

Anonymous poster hash: e76c7...146

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Fordi hans pc gikk i stykker her om dagen så han la over bildene slik at de ikke skulle forsvinne...i en folder kalt "bilder av barna"....

Bilder av barna? Eller organet der barna kom fra? Nei, jeg har ikke samme type løssluppen moral som Sug Lut og mener at mannen får lov å flørte, pule rundt eller ha masse nakenbilder av eksen på dataen sin. Ikke sikkert eksen synes det er OK at han beholdt nakenbilder av henne heller. Forstår ikke poenget med å ha det. Bryllupsbilder, dåpsbilder osv er helt greit, men klinebilder, sexbilder og nakenbilder av et menneske du har valgt å ekskludere fra livet ditt og erstatte med et nytt er ikke greit. Hadde bedt om å slette dem.

Skrevet

Er du sammen med eksen til hun orange? :)

Anonymous poster hash: e3cf0...284
Skrevet

Tenker at de har blitt ble til den nye pc deres når han overførte... Se nå til pokker å spør ham! Tar det helt ut av sammenheng. Er dere virkelig så utrygge på dere selv og forholdet at dette er noe å lage en stor krangel av?

Velg deres kamper sier jeg!

Anonymous poster hash: 8e422...cd4
Skrevet

Bilder av barna? Eller organet der barna kom fra? Nei, jeg har ikke samme type løssluppen moral som Sug Lut og mener at mannen får lov å flørte, pule rundt eller ha masse nakenbilder av eksen på dataen sin. Ikke sikkert eksen synes det er OK at han beholdt nakenbilder av henne heller. Forstår ikke poenget med å ha det. Bryllupsbilder, dåpsbilder osv er helt greit, men klinebilder, sexbilder og nakenbilder av et menneske du har valgt å ekskludere fra livet ditt og erstatte med et nytt er ikke greit. Hadde bedt om å slette dem.

Mappen var kalt bilder av barna og det var noen bilder av dem der og, + nakenbilder av mamman demmes..ikke rett inn i helligheten men splitter naken med puppene på utstilling

Skrevet

Er du sammen med eksen til hun orange? :)

Anonymous poster hash: e3cf0...284

Nei, tror da ikke det..

Skrevet

Tenker at de har blitt ble til den nye pc deres når han overførte... Se nå til pokker å spør ham! Tar det helt ut av sammenheng. Er dere virkelig så utrygge på dere selv og forholdet at dette er noe å lage en stor krangel av?

Velg deres kamper sier jeg!

Anonymous poster hash: 8e422...cd4

Har ikke tenkt å lage noen krangel ut av dette jeg altså..og ja, jeg er vel litt utrygg selv om jeg egentlig vet jeg ikke har noe å frykte...tror jeg;) Litt dårlig erfaring fra tidligere er vel årsaken. Og dessuten ser exen ut som en fotomodell..noe jeg langt fra gjør.. Er vel selvtilliten min som ikke er på topp

Skrevet

Ville vel sagt at jeg fant bildene, og at det hadde vært fint om de hadde blitt flyttet/slettet/borte. Tipper han heller ikke vil at de skal blandes inn i deres forhold.

Hadde jeg funnet gamle bilder av meg og eksen ville jeg bare slettet de av hensyn til min mann, respekt for eksen og fordi jeg ikke hadde hatt noen grunn til å ha dem lenger selv.

Skrevet

Jeg hadde blitt lei meg :( Men jeg hadde også spurt om han selv var klar over at han fortsatt hadde de, og bedt om at de ble slettet.

Jeg hadde selv ikke hatt sånne bilder av min eks, ei heller likt om eksen hadde beholdt lettkledde bilder av meg!

Anonymous poster hash: 14b4e...22e
Skrevet

Hvordan reagerte han da? Han er borte på jobb et par uker nå så tenker på å sende ei melding å si at exen tar seg bra ut naken, synd hun er opptatt...

Skrevet

Hvis hun var gravid tror jeg at jeg ville ha spurt ham om hun har de selv. Mulig hun burde få de som minne. Det er jo slettes ikke sikkert at han husket at de fantes. Og uansett trenger det ikke bety noe. Jeg har et nakenbilde av min mor fra da hun gikk gravid med meg.

Hadde syntes det var litt annerledes jeg også om han hadde et bilde av sin egen mor gravid med han;)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hvordan reagerte han da? Han er borte på jobb et par uker nå så tenker på å sende ei melding å si at exen tar seg bra ut naken, synd hun er opptatt... Anonymous poster hash: 019c8...052

Han skjønte godt hvorfor. Hadde en runde tidligere på at jeg ba han kaste den type bilder, noengang "glemte"... Han var nok ikke så opptatt av forholdet som jeg var, men han forsto godt hvorfor jeg gjorde det, selvom han ikke så problemet med å ha de....

Skrevet

Hvordan reagerte han da? Han er borte på jobb et par uker nå så tenker på å sende ei melding å si at exen tar seg bra ut naken, synd hun er opptatt... Anonymous poster hash: 019c8...052

Han skjønte godt hvorfor. Hadde en runde tidligere på at jeg ba han kaste den type bilder, noengang "glemte"... Han var nok ikke så opptatt av forholdet som jeg var, men han forsto godt hvorfor jeg gjorde det, selvom han ikke så problemet med å ha de....

Hadde jeg vært din mann hadde du blitt skilt om du slettet mine bilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...