Gå til innhold

Er jeansskjørt helt ut?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lite peiling på klær og mote og på fredag skal jeg ut med kollegaer. Har ikke peiling på hva jeg kan ha på meg. Alle klær i skapet er minst 5 år gamle og har ikke råd til noe særlig fornyelse heller.. Så jeg lurte på om jeg kunne ha et jeansskjørt og en topp på? Vi skal på revy og ut og spise etterpå.

Anonymous poster hash: ceb37...ab3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har faktisk ikke sett noen gå i jeansskjørt på årevis, men er jo mange som går i jeans da ;) Tror heller jeg ville satset på det + noen kule sko og en kul topp. 

Spørs litt hvor gamle dere er, hvis du er 40-50 og godt gift kan du vel strengt tatt trø på deg det du vil :D

Anonymous poster hash: 0f048...3dc
Skrevet

Neida, jeansskjørt er ikke helt ut, kan fint bruke det ;)

Anonymous poster hash: 2983d...c49
Skrevet

Ja, det er rimelig ut. Velg heller en skinny jeans, en løs, kul topp og en dressjakke. Ankelstøvletter eller converce alt etter anledningen.

Anonymous poster hash: 9c43f...50e

Skrevet

Nei, jeansskjørt er helt innafor! Kos deg!

Anonymous poster hash: 9edee...5c4
Skrevet

Jeans skjørt er ikke ut, du kan trygt bruke det :-)

Jeg jobber i klesbutikk og dongeri kommer for fult nå i vår/sommer!Dongeriskjørt, topper, kjoler,vester osv....:-) Dongeri går egentlig aldri av moten :-)

Skrevet

Nei, det er ikke ut. F.eks H&M har flere i vårkolleksjonen sin, hvis det er hipt nok da;)

Anonymous poster hash: 89a81...00b
Skrevet

Bare velg noe du selv liker. Hva så om en eller annen moteguru har bestemt seg for at det som vare superkult for to år siden er håpløst nå?

Anonymous poster hash: b6468...295

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...