Plutselig_gravid Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Den er 5 år gammel og er nå i bruk til tredje barnet. I går fant jeg ut at vogna skal/kan senkes når man ikke bruker bagen lenger. Og så fant jeg jammen ut at jeg kan snu sittedelen slik at barnet sitter med ansiktet vendt utover. Ungene mine hatet å sitte "bakovervendt" etter en viss alder og irriterte meg ihjel over at det ikke gikk an til å snu vogna...Hadde fått det for meg at med vognunderstellet jeg hadde så gikk ikke det an. Er det mulig! Fra nå av skal jeg begynne å lese bruksanvisninger!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Hvordan senker du vogna?? har ikke bruksanvisningen lenger og dette visste jeg ikke at gikk an! Anonymous poster hash: 1cab9...bdc
Plutselig_gravid Skrevet 24. mars 2014 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2014 Hvordan senker du vogna?? har ikke bruksanvisningen lenger og dette visste jeg ikke at gikk an! Anonymous poster hash: 1cab9...bdc Litt vanskelig å forklare, men jeg kan prøve Klikk av sittedelen på vogna. Kun her du skal skru. Understellet skal ikke røres Skru ut de fire skruene (med muttere) på den "bøylen" som er festet til sittedelen. Foran og bak. Når det er gjort tar du bøylen ut av det svarte greiene der det står simo på (festet med to skruer) og snur bøylen. Så fester du alt sammen igjen. Utrolig vanskelig og forklare... Det høres komplisert ut, men det var veldig lett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå