Gå til innhold

Har nettopp senket min simo kombi....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er  5 år gammel og er nå i bruk til tredje barnet.

I går fant jeg ut at vogna skal/kan senkes når man ikke bruker bagen lenger. Og så fant jeg jammen ut at jeg kan snu sittedelen slik at barnet sitter med ansiktet vendt utover. Ungene mine hatet å sitte "bakovervendt" etter en viss alder og irriterte meg ihjel over at det ikke gikk an til å snu vogna...Hadde fått det for meg at med vognunderstellet jeg hadde så gikk ikke det an. Er det mulig!

 

Fra nå av skal jeg begynne å lese bruksanvisninger!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan senker du vogna??:P har ikke bruksanvisningen lenger og dette visste jeg ikke at gikk an!:P

 

Anonymous poster hash: 1cab9...bdc

Skrevet

Hvordan senker du vogna?? :P har ikke bruksanvisningen lenger og dette visste jeg ikke at gikk an! :P

 

Anonymous poster hash: 1cab9...bdc

Litt vanskelig å forklare, men jeg kan prøve :)

 

Klikk av sittedelen på vogna. Kun her du skal skru. Understellet skal ikke røres :)

 

Skru ut de fire skruene (med muttere) på den "bøylen" som er festet til sittedelen. Foran og bak. Når det er gjort tar du bøylen ut av det svarte greiene der det står simo på (festet med to skruer) og snur bøylen. Så fester du alt sammen igjen. 

 

Utrolig vanskelig og forklare... Det høres komplisert ut, men det var veldig lett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...