Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Jeg må bare le litt av dere Canada Goose/PJ's tilhengere. Har hørt nok argumenter om at jakka er så sinnsykt varm (''brukes av polfarere, liksom!'') Og da lurer jeg på... Hvorfor i alle dager ser jeg en haug av disse jakkene på damer rundt omkring, NÅ, på våren, i sola? Ikke bare ett par, men FLERE. Wow, sier jeg bare. Det snakkes som om det er den eneste varme jakke i verden, og er det eneste som duger på de kaldeste stedene på hele kloden (her snakker vi -50 grader sydpol kulde...) Også ser jeg folk i de nå? Jaja *lettere forvirret* Anonymous poster hash: b581e...2a9
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Oslo-sossen i CG-jakke og SHORTS(!!) på våren er faktisk verre Anonymous poster hash: fb39a...4e2
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Oslo-sossen i CG-jakke og SHORTS(!!) på våren er faktisk verre Anonymous poster hash: fb39a...4e2 Anonymous poster hash: 2a77b...126
millemille Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Mange som sier de kjøper den fordi den er varm. Greit nok, men så har de fleste småsko eller converse på føttene. Hvis man er opptatt av å holde seg varm kjøper mange også skikkelige sko...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Jeg bruker min bare når det er ordentlig kaldt, altså mange minusgrader, fordi den er utrolig varm. Har nesten ikke brukt den denne vinteren. Hadde blitt fullstendig kokt hvis jeg hadde brukt den nå. Anonymous poster hash: c8124...c81
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Herregud, min vinterjakke uten noe fra dyr er for lengst lagt på hylla:p VARMT. (jeg har erfaring med at fleece og polyester er mye varmere enn dun) Jeg ler meg ihjel av hun med shorts da:p haha... Anonymous poster hash: b581e...2a9
Cat.68 Skrevet 24. mars 2014 #7 Skrevet 24. mars 2014 Nå må du ikke dra alle over en kam da. Jeg kan ikke bruke min CG i plussgrader da blir den alt for varm, og jeg er en skikkelig frysepinn. Og jeg har også skikkelige vinterskor når det er kaldt. De som bruker den slik du beskriver HI, bruker den mest sannsynlig som et moteplagg, og ikke for det den er laget før, varme og komfort i kulde.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #8 Skrevet 24. mars 2014 Nå må du ikke dra alle over en kam da. Jeg kan ikke bruke min CG i plussgrader da blir den alt for varm, og jeg er en skikkelig frysepinn. Og jeg har også skikkelige vinterskor når det er kaldt. De som bruker den slik du beskriver HI, bruker den mest sannsynlig som et moteplagg, og ikke for det den er laget før, varme og komfort i kulde. Hvorfor MÅ du kommentere alt som postes om CG her inne? Virker som du prøver alt i din makt å få god samvittighet for jakken, at det er et snev av dårlig samvittighet der likevel, selv om du prøver å misjonere om at det ikke er dyreplageri inn i bildet. Enten det, eller du bare MÅ skryte av jakka di. Aldri hørt noen snakke så mye om et klesplagg de eier ved enhver anledning som byr seg. Anonymous poster hash: 51e37...038
PrinsesseHengepupp Skrevet 24. mars 2014 #9 Skrevet 24. mars 2014 Ser de her og, lettkledte fjortisser med t-skjorter, ankelbukser, converse uten sokker i og vidåpen CG-jakke i 15+. Don't get it.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #10 Skrevet 24. mars 2014 Jeg ser på det hele som et bevis på at jakka ikke er så varm som alle skal ha det til Og, ja, jeg ante at Cat.68 kom til å forsvare jakka si her. Det er lov det. Men er enig med #8! Anonymous poster hash: b581e...2a9
Cat.68 Skrevet 24. mars 2014 #11 Skrevet 24. mars 2014 Dette er et debattforum, det er normalt å diskutere på et forum. Jeg svarer på mange forskjellige tråder, er heller du/ dere som henger deg opp i at jeg svarer på disse.
Cat.68 Skrevet 24. mars 2014 #12 Skrevet 24. mars 2014 Dessuten vet jeg jo at noen av dere reagerer når jeg svarer, og det gjør jo det hele dobbelt så morsomt
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #13 Skrevet 24. mars 2014 Fordi det er mote. Mennesker er flokkdyr. Man viser hvem som er innenfor og hvem som er utenfor. Opplyst nå? Anonymous poster hash: cf488...71a
*Miss Marple* Skrevet 24. mars 2014 #14 Skrevet 24. mars 2014 Når de først bruker så mye penger på en jakke så skjønner jeg jo at de vil bruke den mest mulig. Kjipt å ha en jakke til 8-9000 og så bare få brukt den noen få dager i året Nå tenker jeg i hovedsak på små sossetenåringer og ikke voksne folk som kjøper en så dyr jakke for å ha den i åresvis.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #15 Skrevet 24. mars 2014 Nå må du ikke dra alle over en kam da. Jeg kan ikke bruke min CG i plussgrader da blir den alt for varm, og jeg er en skikkelig frysepinn. Og jeg har også skikkelige vinterskor når det er kaldt. De som bruker den slik du beskriver HI, bruker den mest sannsynlig som et moteplagg, og ikke for det den er laget før, varme og komfort i kulde. Laget for varme og komfort i kulde...Av mishandlede dyr. Hadde aldri i verden tatt på meg en sånn en. Jeg som syntes du er så fornuftig og snill Cath. Trodde ikke at du var en som gikk god for dyremishandling.. Anonymous poster hash: 57d1e...eb0
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #16 Skrevet 24. mars 2014 Trodde det bare var sengevætere som brukte CG nå om dagen jeg? Anonymous poster hash: 979cd...061
Cat.68 Skrevet 24. mars 2014 #17 Skrevet 24. mars 2014 Nå må du ikke dra alle over en kam da. Jeg kan ikke bruke min CG i plussgrader da blir den alt for varm, og jeg er en skikkelig frysepinn. Og jeg har også skikkelige vinterskor når det er kaldt. De som bruker den slik du beskriver HI, bruker den mest sannsynlig som et moteplagg, og ikke for det den er laget før, varme og komfort i kulde. Laget for varme og komfort i kulde...Av mishandlede dyr. Hadde aldri i verden tatt på meg en sånn en. Jeg som syntes du er så fornuftig og snill Cath. Trodde ikke at du var en som gikk god for dyremishandling.. Anonymous poster hash: 57d1e...eb0 Jeg føler at jeg er både fornuftig og snill, og ikke går jeg i god for dyremishandling heller. Men jeg har et annet syn på hva som er dyremishandling ifht Coyote problematikken i Canada. Dette har jeg diskutert opp og ned i mente før, og de fleste har fått med seg at jeg mener overpopulasjonen av Coyote og de forferdelige sykdommer som florerer i flokkene og den skade disse flokkene gjør i den canadiske faunaen er verre, en fangstmetodene av som består av polstrede feller. De fæle bildene som blir presentert i media er feller utsatt av private jegere på private eiendommer, og ikke de samme som brukes av de statlige jegerne som er de CG kjøper fra. Disse dyrene ville blitt tatt oberoende av om CG bruker dem, eller ikke. Dem blir ikke felt for jakkenes skyld, men Pga overpopulasjon, som for meg er et mye større problem.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #18 Skrevet 24. mars 2014 Nå må du ikke dra alle over en kam da. Jeg kan ikke bruke min CG i plussgrader da blir den alt for varm, og jeg er en skikkelig frysepinn. Og jeg har også skikkelige vinterskor når det er kaldt. De som bruker den slik du beskriver HI, bruker den mest sannsynlig som et moteplagg, og ikke for det den er laget før, varme og komfort i kulde. Laget for varme og komfort i kulde...Av mishandlede dyr. Hadde aldri i verden tatt på meg en sånn en. Jeg som syntes du er så fornuftig og snill Cath. Trodde ikke at du var en som gikk god for dyremishandling.. Anonymous poster hash: 57d1e...eb0 Jeg føler at jeg er både fornuftig og snill, og ikke går jeg i god for dyremishandling heller. Men jeg har et annet syn på hva som er dyremishandling ifht Coyote problematikken i Canada. Dette har jeg diskutert opp og ned i mente før, og de fleste har fått med seg at jeg mener overpopulasjonen av Coyote og de forferdelige sykdommer som florerer i flokkene og den skade disse flokkene gjør i den canadiske faunaen er verre, en fangstmetodene av som består av polstrede feller. De fæle bildene som blir presentert i media er feller utsatt av private jegere på private eiendommer, og ikke de samme som brukes av de statlige jegerne som er de CG kjøper fra. Disse dyrene ville blitt tatt oberoende av om CG bruker dem, eller ikke. Dem blir ikke felt for jakkenes skyld, men Pga overpopulasjon, som for meg er et mye større problem.Hvorfor i all verden tror du det er bilder fra private eiendommer ????????Er du fullstendig i fornektelse ?? Anonymous poster hash: a972c...d26
Cat.68 Skrevet 24. mars 2014 #19 Skrevet 24. mars 2014 Nå må du ikke dra alle over en kam da. Jeg kan ikke bruke min CG i plussgrader da blir den alt for varm, og jeg er en skikkelig frysepinn. Og jeg har også skikkelige vinterskor når det er kaldt. De som bruker den slik du beskriver HI, bruker den mest sannsynlig som et moteplagg, og ikke for det den er laget før, varme og komfort i kulde. Laget for varme og komfort i kulde...Av mishandlede dyr. Hadde aldri i verden tatt på meg en sånn en. Jeg som syntes du er så fornuftig og snill Cath. Trodde ikke at du var en som gikk god for dyremishandling.. Anonymous poster hash: 57d1e...eb0 Jeg føler at jeg er både fornuftig og snill, og ikke går jeg i god for dyremishandling heller. Men jeg har et annet syn på hva som er dyremishandling ifht Coyote problematikken i Canada. Dette har jeg diskutert opp og ned i mente før, og de fleste har fått med seg at jeg mener overpopulasjonen av Coyote og de forferdelige sykdommer som florerer i flokkene og den skade disse flokkene gjør i den canadiske faunaen er verre, en fangstmetodene av som består av polstrede feller. De fæle bildene som blir presentert i media er feller utsatt av private jegere på private eiendommer, og ikke de samme som brukes av de statlige jegerne som er de CG kjøper fra. Disse dyrene ville blitt tatt oberoende av om CG bruker dem, eller ikke. Dem blir ikke felt for jakkenes skyld, men Pga overpopulasjon, som for meg er et mye større problem.Hvorfor i all verden tror du det er bilder fra private eiendommer ????????Er du fullstendig i fornektelse ??Anonymous poster hash: a972c...d26 Ikke i det hele tatt, hvis du leser deg opp på overpopulasjon av Coyote i Canada samt fangstmetodene dem bruker vil du se at dem bruker polstrede feller, ikke vanlige revesakser. Hva private jegere bruker har jo ikke myndighetene kontroll over. Så kan man selvsagt mene at det er feil å bruke disse polstrede fellene også, men bestanden MÅ ned da den holder på å ta fullstendig over og skaper ubalanse i resten av faunaen, pluss at det spredes grusomme parasitter blandt flokkene som truer å spre seg til andre dyrearter. Hvis Coyoten KUN, hadde blitt felt fordi dem skulle pryde en hette, hadde jeg hatt store betenkeligheter med å kjøpe en slik jakke. Men siden disse dyrene blir felt uansett , så går det innenfor toleransen min. Alle har sine hjertesaker.CG er ikke min.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #20 Skrevet 24. mars 2014 Nå må du ikke dra alle over en kam da. Jeg kan ikke bruke min CG i plussgrader da blir den alt for varm, og jeg er en skikkelig frysepinn. Og jeg har også skikkelige vinterskor når det er kaldt. De som bruker den slik du beskriver HI, bruker den mest sannsynlig som et moteplagg, og ikke for det den er laget før, varme og komfort i kulde.Laget for varme og komfort i kulde...Av mishandlede dyr. Hadde aldri i verden tatt på meg en sånn en. Jeg som syntes du er så fornuftig og snill Cath. Trodde ikke at du var en som gikk god for dyremishandling.. Anonymous poster hash: 57d1e...eb0 Jeg føler at jeg er både fornuftig og snill, og ikke går jeg i god for dyremishandling heller. Men jeg har et annet syn på hva som er dyremishandling ifht Coyote problematikken i Canada. Dette har jeg diskutert opp og ned i mente før, og de fleste har fått med seg at jeg mener overpopulasjonen av Coyote og de forferdelige sykdommer som florerer i flokkene og den skade disse flokkene gjør i den canadiske faunaen er verre, en fangstmetodene av som består av polstrede feller. De fæle bildene som blir presentert i media er feller utsatt av private jegere på private eiendommer, og ikke de samme som brukes av de statlige jegerne som er de CG kjøper fra. Disse dyrene ville blitt tatt oberoende av om CG bruker dem, eller ikke. Dem blir ikke felt for jakkenes skyld, men Pga overpopulasjon, som for meg er et mye større problem. Fy søren for noe piss. Du er klar over hvordan de ribber gåsa for fjær også? Eller hvordan de får pelsen til å stritte slik at den jævla kragen din skal være så fancy?? Spiller da virkelig ingen rolle om det er overpopulasjon av dyret for det er fortsatt like forkastelig! Nei, pels og dun er ut og du blir sett ned på av de fleste mennesker når du viser deg i sånt, og jo du støtter dyremishandling! Så gå der med jakka di du og håper du tenker over neste gang du går med den at folk syns du er tragisk Anonymous poster hash: bd970...965
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #21 Skrevet 24. mars 2014 Hørte på offentlig toalett to jenter i 16 åra alderen april-mai noen år tilbake... De klaget på at det var såååå varmt og at de kokte i hjel! begge i hver sin Canada Goose... Anonymous poster hash: 6aa92...4bd
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #22 Skrevet 24. mars 2014 Nå må du ikke dra alle over en kam da. Jeg kan ikke bruke min CG i plussgrader da blir den alt for varm, og jeg er en skikkelig frysepinn. Og jeg har også skikkelige vinterskor når det er kaldt. De som bruker den slik du beskriver HI, bruker den mest sannsynlig som et moteplagg, og ikke for det den er laget før, varme og komfort i kulde. Laget for varme og komfort i kulde...Av mishandlede dyr. Hadde aldri i verden tatt på meg en sånn en. Jeg som syntes du er så fornuftig og snill Cath. Trodde ikke at du var en som gikk god for dyremishandling.. Anonymous poster hash: 57d1e...eb0 Jeg føler at jeg er både fornuftig og snill, og ikke går jeg i god for dyremishandling heller. Men jeg har et annet syn på hva som er dyremishandling ifht Coyote problematikken i Canada. Dette har jeg diskutert opp og ned i mente før, og de fleste har fått med seg at jeg mener overpopulasjonen av Coyote og de forferdelige sykdommer som florerer i flokkene og den skade disse flokkene gjør i den canadiske faunaen er verre, en fangstmetodene av som består av polstrede feller. De fæle bildene som blir presentert i media er feller utsatt av private jegere på private eiendommer, og ikke de samme som brukes av de statlige jegerne som er de CG kjøper fra. Disse dyrene ville blitt tatt oberoende av om CG bruker dem, eller ikke. Dem blir ikke felt for jakkenes skyld, men Pga overpopulasjon, som for meg er et mye større problem.Hvorfor i all verden tror du det er bilder fra private eiendommer ????????Er du fullstendig i fornektelse ??Anonymous poster hash: a972c...d26 Ikke i det hele tatt, hvis du leser deg opp på overpopulasjon av Coyote i Canada samt fangstmetodene dem bruker vil du se at dem bruker polstrede feller, ikke vanlige revesakser. Hva private jegere bruker har jo ikke myndighetene kontroll over. Så kan man selvsagt mene at det er feil å bruke disse polstrede fellene også, men bestanden MÅ ned da den holder på å ta fullstendig over og skaper ubalanse i resten av faunaen, pluss at det spredes grusomme parasitter blandt flokkene som truer å spre seg til andre dyrearter. Hvis Coyoten KUN, hadde blitt felt fordi dem skulle pryde en hette, hadde jeg hatt store betenkeligheter med å kjøpe en slik jakke. Men siden disse dyrene blir felt uansett , så går det innenfor toleransen min. Alle har sine hjertesaker.CG er ikke min.[/quote hvor har du dette fra da cat ? Hjemmesidene til cg ? Anonymous poster hash: a972c...d26
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå