Himmel og hav Skrevet 24. mars 2014 #26 Skrevet 24. mars 2014 Ikke av utseende, men som type så er det nok Alexis i Castle.
catchbaby Skrevet 24. mars 2014 #27 Skrevet 24. mars 2014 Selv føler jeg meg som Marge i Simpsons til tider.Flere har sagt at jeg ligner på Callie i Greys Anatomy og det synes jeg er meget hyggelig sagt <3
PrinsesseHengepupp Skrevet 24. mars 2014 #28 Skrevet 24. mars 2014 Selv føler jeg meg som Marge i Simpsons til tider. Flere har sagt at jeg ligner på Callie i Greys Anatomy og det synes jeg er meget hyggelig sagt <3 Callie er ûberhot da, så den skal du ta til deg!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #30 Skrevet 24. mars 2014 Personligheten er jeg lik Monica i Friends. Totalt kontollfreak Anonymous poster hash: 0ce52...dd7
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #31 Skrevet 24. mars 2014 En blanding av Carrie i Homeland og Lynette i Desperate Housewives. Mao en rimelig intens og nevrotisk kontrollfreak... Anonymous poster hash: 5bc6e...e55
O`Neill Skrevet 24. mars 2014 #32 Skrevet 24. mars 2014 Phoebe i Friends.. vimsete, rar og noe for meg selv...
anonymemammaen Skrevet 24. mars 2014 #33 Skrevet 24. mars 2014 Det er jo ingen tv serie, men jeg er skremmende lik bridget Jones i enkelte sammenhenger!
Gustav Klitt Skrevet 24. mars 2014 #34 Skrevet 24. mars 2014 Har fått høre ved et par anledninger at jeg "er" Charlotte i "Sex and the City" Knipsk, kunstinteressert og lett sjokkert? Hahahhahahaha! Eller er det bare at du er pen i tøyet og lett for øyet? Er det fiffinetten og cava'n? Det med lett sjokkert stemmer jo, da
sug lut Skrevet 24. mars 2014 #35 Skrevet 24. mars 2014 Har fått høre ved et par anledninger at jeg "er" Charlotte i "Sex and the City" Knipsk, kunstinteressert og lett sjokkert? Hahahhahahaha! Eller er det bare at du er pen i tøyet og lett for øyet? Er det fiffinetten og cava'n? Det med lett sjokkert stemmer jo, da Det store taco-sjokket 2013?
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #36 Skrevet 24. mars 2014 Jeg vet ikke hvem jeg selv er lik, men mannen derimot er PRIKK LIK Thomas Gjertsen i Helt perfekt! Herregud, jeg blir gal noen ganger. Han er helt lik i væremåte og oppførsel, jeg blir så flau til tider. Anonymous poster hash: 63fa2...6a0
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #37 Skrevet 24. mars 2014 Jeg var en Monica og ble til en Lynette. Anonymous poster hash: e76b1...985
yogajente Skrevet 24. mars 2014 #38 Skrevet 24. mars 2014 Kombo av Bree i Frustrerte fruer og Miranda i SATC :-)
MammantilNurket Skrevet 24. mars 2014 #39 Skrevet 24. mars 2014 Har fått høre ved et par anledninger at jeg "er" Charlotte i "Sex and the City" Knipsk, kunstinteressert og lett sjokkert? Hahahhahahaha! Eller er det bare at du er pen i tøyet og lett for øyet? Er det fiffinetten og cava'n?Det med lett sjokkert stemmer jo, da Der traff dere nok spikeren på hodet, damer
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #40 Skrevet 24. mars 2014 Rachel ;-) Anonymous poster hash: 0102c...e2a
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #41 Skrevet 24. mars 2014 Eller.... Julie i Hotell Cæsar ... Eller Ine i Helt Perfekt. Anonymous poster hash: 0102c...e2a
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #42 Skrevet 24. mars 2014 Skyler i Breaking bad Anonymous poster hash: e7d2d...3e8
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #43 Skrevet 24. mars 2014 Siden jeg har hatt min egen tv-serie må jeg nesten svare meg selv:) Hihi Anonymous poster hash: 338c4...d94
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #44 Skrevet 24. mars 2014 Monica i Friends her også. Like kontrollfreak (liker egentlig kontrollentusiast bedre ) og like mye støv på hjernen. Det som skiller oss, er at jeg ikke er like ivrig som Monica på å faktisk gjøre noe med støvet Anonymous poster hash: 4dd25...ed3
Gustav Klitt Skrevet 24. mars 2014 #45 Skrevet 24. mars 2014 Har fått høre ved et par anledninger at jeg "er" Charlotte i "Sex and the City" Knipsk, kunstinteressert og lett sjokkert? Hahahhahahaha! Eller er det bare at du er pen i tøyet og lett for øyet? Er det fiffinetten og cava'n?Det med lett sjokkert stemmer jo, da Det store taco-sjokket 2013? Der har jeg gått glipp av noe, skjønner jeg. Tenkte på mest brukte smiley, ganske sikker på at det er (eller noe i den dur)
MammantilNurket Skrevet 24. mars 2014 #46 Skrevet 24. mars 2014 Har fått høre ved et par anledninger at jeg "er" Charlotte i "Sex and the City" Knipsk, kunstinteressert og lett sjokkert? Hahahhahahaha! Eller er det bare at du er pen i tøyet og lett for øyet? Er det fiffinetten og cava'n?Det med lett sjokkert stemmer jo, da Det store taco-sjokket 2013?Der har jeg gått glipp av noe, skjønner jeg. Tenkte på mest brukte smiley, ganske sikker på at det er (eller noe i den dur)Jeg er veldig glad i den smileyen - gjerne i kombinasjon med *rystet*I januar (?) 2013 kom jeg i skade for å starte en tråd hvor jeg stilte meg en anelse kritisk til "tacofredag i barnehagen". Jeg fikk mitt pass påskrevet ... og lærte følgende lekse: man tuller ikke med taco
Gustav Klitt Skrevet 24. mars 2014 #47 Skrevet 24. mars 2014 Har fått høre ved et par anledninger at jeg "er" Charlotte i "Sex and the City" Knipsk, kunstinteressert og lett sjokkert? Hahahhahahaha! Eller er det bare at du er pen i tøyet og lett for øyet? Er det fiffinetten og cava'n?Det med lett sjokkert stemmer jo, da Det store taco-sjokket 2013?Der har jeg gått glipp av noe, skjønner jeg. Tenkte på mest brukte smiley, ganske sikker på at det er (eller noe i den dur)Jeg er veldig glad i den smileyen - gjerne i kombinasjon med *rystet*I januar (?) 2013 kom jeg i skade for å starte en tråd hvor jeg stilte meg en anelse kritisk til "tacofredag i barnehagen". Jeg fikk mitt pass påskrevet ... og lærte følgende lekse: man tuller ikke med taco Aaaah, selvfølgelig. Tacogate. Historisk
MammantilNurket Skrevet 24. mars 2014 #49 Skrevet 24. mars 2014 Har fått høre ved et par anledninger at jeg "er" Charlotte i "Sex and the City" Knipsk, kunstinteressert og lett sjokkert? Hahahhahahaha! Eller er det bare at du er pen i tøyet og lett for øyet? Er det fiffinetten og cava'n?Det med lett sjokkert stemmer jo, da Det store taco-sjokket 2013?Der har jeg gått glipp av noe, skjønner jeg. Tenkte på mest brukte smiley, ganske sikker på at det er (eller noe i den dur)Jeg er veldig glad i den smileyen - gjerne i kombinasjon med *rystet*I januar (?) 2013 kom jeg i skade for å starte en tråd hvor jeg stilte meg en anelse kritisk til "tacofredag i barnehagen". Jeg fikk mitt pass påskrevet ... og lærte følgende lekse: man tuller ikke med taco Aaaah, selvfølgelig. Tacogate. Historisk Tacogate?! Jeg døøøør av latter
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #50 Skrevet 24. mars 2014 Jeg er ikke helt lik en tv-serie figur, det blir for enkelt. Men noen jeg kan kjenne meg selv igjen i personlighetsmessig kan være en blanding av Miranda i sex and the city, Piper Chapman i Orange is the new black og den ene kvinnelige hovedrollen i Solsidan, brunetten. De litt jordnære, snille, uhøytidelige, uperfekte menneskene. Men som likevel har bein i nesa når det gjelder Anonymous poster hash: 38179...3a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå