Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Skal ut å spise lunsj med en venninne nå straks. Er så nydelig vær idag så har veldig lyst på en iskald øl til maten. Skal hente datteren min i barnehagen i 4 tiden. Synes dere det er dumt å kose seg med en øl da? Blir kun med den ene og når jeg er ferdig med den er det jo fortsatt 2-3 timer igjen til hun skal hentes. Jeg drikker ganske sjeldent men akkurat idag fristet det veldig. Skal selvfølgelig ikke kjøre når jeg henter henne da barnehagen er i gåavstand til der vi skal spise. Hvordan smaker evt. alkoholfri øl? Er det like godt som vanlig øl når man skal kose seg? Anonymous poster hash: d6631...e26
Fero Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 (endret) Ta deg en øl med god samvittighet, og kos deg på lunsj med venninnen din. Synes du det blir for mye med en halvliter kan du jo bestille en Carlsberg på flaske f.eks? Da er det jo ikke mange slurkene. Eventuelt spørre om de serverer øl på fat som "snitt", altså en halv halvliter. Endret 24. mars 2014 av Fero
oppilia Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Ser ikke noe problem med det siden du ikke kjører bil. Det er vel grenser for hvor streng en skal være (håper jeg).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå