Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Er med i kjøp og salg på facebook for å selge barneutstyr, masse fint og tilnærma nytt. Nå er jeg så drittlei av folk som ber meg reservere til dem og er kjempeinteressert før de plutselig bare slutter å svare. Kan en ikke være høfflig nok til å si at en må tenke seg om eller at en ikke er interessert likevel? Seriøst, hva går gjennom hodet på dere når dere står med fullt navn og så bare slutter å svare midt i en samtale? Jeg kan jo se at medlingene er lest... Anonymous poster hash: 45dea...ef6
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 KJEMPE kjipt!! Si at første som henter får kjøpe Anonymous poster hash: 61a99...542
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 KJEMPE kjipt!! Si at første som henter får kjøpe Anonymous poster hash: 61a99...542 Det ier jeg jo, men det hjelper jo ikke om det ikke er noen som kommer. Folk sier seriøst at de vil kjøpe, før de aldri lar høre fra seg igjen... Anonymous poster hash: 45dea...ef6
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Hvis de har bydd, er det bindende. Kanskje en bør bli flinkere til å presisere det. Men sånn rent praktisk er det mye arbeid for lite resultat å gjøre noe med det. Kjip. De som ikke overholder avtaler, kjøpere som selgere, bør stenges ute. Anonymous poster hash: 10276...004
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Hvis de har bydd, er det bindende. Kanskje en bør bli flinkere til å presisere det. Men sånn rent praktisk er det mye arbeid for lite resultat å gjøre noe med det. Kjip. De som ikke overholder avtaler, kjøpere som selgere, bør stenges ute. Anonymous poster hash: 10276...004 Men altså... Når en har avtalt et kjøp på 500 kroner har en ikke akkurat en drøss med sanksjoner når folk slutter å svare. Anonymous poster hash: 45dea...ef6
MillaCamilla Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Har sluttet å selge på fb-mye styr uten vinning. Bruker torget på finn.no Får alltid solgt (legger meg 5-10% under det andre skal ha gor samme ting). Blir det noe tull på finn, kan du også rapportere til finn.no Useriøse kjøpere blokkeres på tlf og Mail.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå