Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Eller er det kun forbeholdt mennesker? Anonymous poster hash: be626...896
catchbaby Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Nå er ikke de hundene her i huset mine, men de bor jo her sammen med oss og jeg HATER dem.Så jeg regner med at siden jeg kan hate dem, er det helt sikkert noen som kan elske dem også...
HvittHus Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Jeg er svært svært glad i hunden min, men jeg elsker han ikke.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Jeg elsker hunden ja. Han er en godgutt. Men nå er jeg i overkant glad i alt av dyr. Anonymous poster hash: 38758...cea
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Ja. Blir helt fra meg hvis jeg ikke ser han hele tiden på tur, savner han når jeg er borte, må ha han med meg i sofaen og sengen og skjemmer han bort. Jeg elsker han og hadde blitt knust dersom noe skjedde med han. Han ble kjøpt fordi vi ikke kunne få barn så han er babyen vår. Skal sies at jeg elsker alt av dyr. Skulle helst hatt masse dyr, men kan ikke. Anonymous poster hash: e36e0...601
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Nei, misliker hunden ganske sterkt. Var glad i han før. Anonymous poster hash: 671c8...886
oppilia Skrevet 24. mars 2014 #7 Skrevet 24. mars 2014 Absolutt. Pelsdyret er et fullverdig familiemedlem som jeg blir glad av å være sammen med og savner når jeg er borte fra
PrinsesseHengepupp Skrevet 24. mars 2014 #8 Skrevet 24. mars 2014 Absolutt. Ser ikke poenget med å bo sammen med noen jeg bare liker sånn passelig eller til og med misliker. Men it's a different kind of love for å si det slik.
catchbaby Skrevet 24. mars 2014 #9 Skrevet 24. mars 2014 Absolutt. Ser ikke poenget med å bo sammen med noen jeg bare liker sånn passelig eller til og med misliker. Men it's a different kind of love for å si det slik. Fordi hundene kom først, jeg kom etter
Gjest 5 andre Skrevet 24. mars 2014 #10 Skrevet 24. mars 2014 Ikke akkurat. Bikkja er helt grei. Har allikevel hatt hund før som jeg har vært veldig knyttet til.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #11 Skrevet 24. mars 2014 Selvfølgelig elsker jeg hunden min Elsker barnet høyere, men hunden er høyt oppe over de få som er på elske-listen min Anonymous poster hash: 2cf55...775
Sokkedyret Skrevet 24. mars 2014 #12 Skrevet 24. mars 2014 Hadde hund i oppveksten som døde da jeg var 21, og den hunden var elsket ja! Hun har fortsatt en spesiell plass i hjertet mitt <3
Gjest Julia1984 Skrevet 24. mars 2014 #13 Skrevet 24. mars 2014 Nei, misliker hunden ganske sterkt. Var glad i han før. Anonymous poster hash: 671c8...886 Stakkars hund!
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #14 Skrevet 24. mars 2014 Ja, han er familien min på lik linje med barna mine osv. Hvis man ikke føler det på samme måte så burde man ikke ha hund. Hunder er flokkdyr og eieren er familien deres så da fortjener de en eier som føler det samme tilbake. Anonymous poster hash: ad159...566
DramaMama Skrevet 24. mars 2014 #15 Skrevet 24. mars 2014 Ja. Han har en helt spesiell plass i hjertet mitt.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #16 Skrevet 24. mars 2014 Er veldig glad i henne. Men elsker? Vet ikke.. Sikkert ikke. Elsker ungene mine men er ikke d samme med et dyr altså.. Anonymous poster hash: 51ba3...c8a
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #17 Skrevet 24. mars 2014 Jeg elsker katten min Anonymous poster hash: eac5d...775
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. mars 2014 #18 Skrevet 24. mars 2014 Det kommer litt an på hva man sammenligner det med. Nå har jeg ikke hund lenger, dessverre døde han av kreft før jul- og det var forferdelig. Jeg savner ham noe grusomt. Og jeg var og er utrolig glad i ham, han var et medlem av familien på linje med alle andre her i huset. Og han betød mer for meg enn enkelte mennesker gjør, ja. Men elske? Jeg vet ikke. Jeg elsker min mann og mine barn, og jeg er glad i øvrig familie og venner. Og hunden kom selvsagt ikke opp mot mannen, barna mine, foreldrene mine eller min beste venninne, for eksempel. Det er jo ikke helt det samme, spesielt ikke etter man har fått barn, da er det ingen, hverken dyr eller mennesker, som kan matche dem i hvor høyt man elsker dem. Men jeg var som sagt veldigveldigveldig glad i ham, og det mangler fremdeles en bit av hjertet mitt.
Cat.68 Skrevet 24. mars 2014 #19 Skrevet 24. mars 2014 Det kommer litt an på hva man sammenligner det med. Nå har jeg ikke hund lenger, dessverre døde han av kreft før jul- og det var forferdelig. Jeg savner ham noe grusomt. Og jeg var og er utrolig glad i ham, han var et medlem av familien på linje med alle andre her i huset. Og han betød mer for meg enn enkelte mennesker gjør, ja. Men elske? Jeg vet ikke. Jeg elsker min mann og mine barn, og jeg er glad i øvrig familie og venner. Og hunden kom selvsagt ikke opp mot mannen, barna mine, foreldrene mine eller min beste venninne, for eksempel. Det er jo ikke helt det samme, spesielt ikke etter man har fått barn, da er det ingen, hverken dyr eller mennesker, som kan matche dem i hvor høyt man elsker dem. Men jeg var som sagt veldigveldigveldig glad i ham, og det mangler fremdeles en bit av hjertet mitt. Jeg tenker helt likt som deg.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #20 Skrevet 24. mars 2014 Jeg elsker ungen og mannen, men jeg elsker ikke hunden. Men du så glad jeg er i den Anonymous poster hash: 6ec20...49f
catchbaby Skrevet 24. mars 2014 #21 Skrevet 24. mars 2014 Ja, han er familien min på lik linje med barna mine osv. Hvis man ikke føler det på samme måte så burde man ikke ha hund. Hunder er flokkdyr og eieren er familien deres så da fortjener de en eier som føler det samme tilbake. Anonymous poster hash: ad159...566 Altså, hundene er her, jeg aksepterer dem og viser dem omsorg selvsagt. Det er jo ikke demmes feil at jeg ikke er begeistra for dem, men jeg hadde ikke blitt lei meg om dem forsvant. Altså på en god måte forsvant. Jeg ser veldig mange fordeler ved å ikke ha dem. Men dem er her, og det må jeg leve med. Jeg koser til og med med dem!
Ugl@ ruger... Skrevet 24. mars 2014 #22 Skrevet 24. mars 2014 Ja, han er en del av familen og nærmest som en av ungene å regne. Elske den vesle, søte og rare tassen av hele mitt hjerte.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #23 Skrevet 24. mars 2014 hundene våre er våre pels barn & vi elsker dem. men ikke på samme måte som barnet i magen. jeg tror man kan elske dyr men ikke på samme måte som et menneske Anonymous poster hash: 9416c...b1e
Shamy Skrevet 24. mars 2014 #24 Skrevet 24. mars 2014 Jeg elsker mine hunder. Har ingen barn, så derfor blir nok de "barna" mine :-) Men elsker de på en annen måte enn sambo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå