Gå til innhold

Ville du hatt en mann som ikke ga oral?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en egoistisk mann !! Han vil bli sugd hele tiden, men får jeg tilbake? Nei 😡 på dissa 7 åra i lag har han slikka meg 3 ganger. No begynne jeg å bli frustrert og lei heile fyren! Sa til han på lørdag att enten var han homse eller egoist, men den lo han bort. Frista og reise til min gamle sexvenn, får ofte mld om att han savna meg, og savna å slikke musa mi, for den var den beste han hadde smakt ! Hva hadde dere gjort??

Anonymous poster hash: 5e959...da3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg velger mann ut fra kjemi, humor, verdier mm...

Når skal du bli voksen?

Anonymous poster hash: 401a4...175

Skrevet

Slutt å suge han !

Anonymous poster hash: 5c0f4...b92
Gjest Julia1984
Skrevet

Tror han har det bedre uten deg!

Skrevet

Jeg har en egoistisk mann !! Han vil bli sugd hele tiden, men får jeg tilbake? Nei 😡 på dissa 7 åra i lag har han slikka meg 3 ganger. No begynne jeg å bli frustrert og lei heile fyren! Sa til han på lørdag att enten var han homse eller egoist, men den lo han bort. Frista og reise til min gamle sexvenn, får ofte mld om att han savna meg, og savna å slikke musa mi, for den var den beste han hadde smakt ! Hva hadde dere gjort??

Hadde iallfall slutta å suge ham! Liker ingen av delene jeg da, men krever han å få det må du det også, ellers kan du ikke gi til ham!

Anonymous poster hash: f52d6...c88

Skrevet

Når skal du bli voksen?

Å ta men ikke gi er tydeligvis noe du ser på som en god verdi.

Anonymous poster hash: 308d3...b09

Skrevet

Jeg liker ikke så godt oralsex, så for meg hadde det ikke hatt noe å si.

Du får slutte å suge han da, og sørge for at han gir deg det du vil ha ;)

Anonymous poster hash: f28c3...6dc

Skrevet

Når skal du bli voksen?

Å ta men ikke gi er tydeligvis noe du ser på som en god verdi.

Anonymous poster hash: 308d3...b09

Jeg hadde respektert hvis han ikke likte dette. Respekt er en fin ting!

Skrevet

Er det virkelig noen som ikke slikker? Hva sier han til det da? at han syns det er ekkelt?!

Anonymous poster hash: 83f0e...a9b
Skrevet

Tror han har det bedre uten deg!

Hvorfor tror du det? Er det ufint at damer krever litt på sexfronten?

Skrevet

Kunne gjerne tatt han jeg. Jeg liker å suge, men liker ikke å bli slikket.

Men du får nekte å suge han, fram til han vil sleike deg. Gå til en annen man er bare idioti, da må du heller dumpe mannen din først.

Anonymous poster hash: 98ed4...047
Skrevet

Kunne gjerne tatt han jeg. Jeg liker å suge, men liker ikke å bli slikket.

Men du får nekte å suge han, fram til han vil sleike deg. Gå til en annen man er bare idioti, da må du heller dumpe mannen din først.

Anonymous poster hash: 98ed4...047

Samma som deg, kan godt suge, men liker ikke å bli sleika.

Anonymous poster hash: aaebe...b7a

Skrevet

Først ville jeg fortalt min gamle sexvenn at han er en respektløs, ekkel gris som sender slike meldinger til en person som er i et forhold. I syv hele år attpåtil!

Deretter ville jeg skammet meg litt over å i det hele tatt ta i mot og svare på(?) slike meldinger fra andre menn mens jeg er i et stabilt forhold.

Til slutt ville jeg kjøpt meg en slik og holdt kjeft: http://ceciliekjensli.no/produkter/nyheter/149088__sqweel_go_lilla_-_oralsex_simulator/

Liker du å suge mannen din, så fortsett med det. Liker du det ikke, så slutter du. Det er ikke oraltvang i et forhold, så om han ikke liker å sleike deg, så er det fint lite du kan gjøre med det, annet enn å respektere det.

Så ekkelt som er kvinnelig underliv ser ut er jeg jammen ikke overraska over at det faktisk finnes en og annen mann som ikke elsker å sleike fitte. Folk er forskjellige. Selv lever jeg fint uten slikking, og mannen klarer seg fint med en blowjob med noen måneders mellomrom. Det funker for oss. Hvis det ikke funker for deg å ha det slik dere har det nå, så må du nesten bare se på om fitteslikking er alfa og omega i et forhold.

Anonymous poster hash: 3a66a...c48

Skrevet

Det kunne ikke falle meg inn å ikke respektere min manns grenser, hva enn de nå var, akkurat som jeg forventer at han respekterer mine grenser. Sex der den ene må tvinge seg til å gjennomføre noe kan umulig være bra sex? Elsker du mannen får du lære deg å leve med det. Det er da nok av andre ting å gjøre som kan berike opplevelsen, uten å måtte tvinge igjennom noe som helt tydelig gjør ham ubekvem. Respekt er alfa omega i et forhold, og det gjelder også på soverommet.

Skrevet

Jeg tenker jo at det ikke akkurat er noe mindre egoistisk å planlegge utroskap.

Skrevet

For meg er ikke oral så viktig, foretrekker heller samleie.

Men hvis det hadde vært viktig, og jeg hadde gjort dette på mannen, ville jeg forventet det samme tilbake - eller sluttet med fellatio - enkelt og greit.

Anonymous poster hash: 28c91...f5e
Skrevet

Signerer musemorbr og de andre i samme gaten. Her er det jeg som ikke er storfan av oral, verken gi eller få. Mannen digger det, så vi gjør det i blant. Men han respekterer jo min holdning/mening og vi finner på annet godt ;-) Hvis du syns det er kjipt å gi og ikke få som prinsipp så får du bare slutte å gi da. Men hvis han ikke liker å gi så kan du jo ikke kreve det. Tipper egentlig at forholdet deres skranter litt på flere fronter hvis dette er krise for deg...

Anonymous poster hash: 3df12...fc3

Skrevet

Selvfølgelig skal man ikke tvinge noen til å gjøre ting de ikke liker, men hva er grunnen til at han ikke liker det? Såpass må man kunne snakke om i et forhold. Hvis grunnen er at han synes det er kjedelig og gir ham lite, har han noe å jobbe med. Da kan han prøve seg fram i og med han vet du liker det. Hvis han får alt han vil uten å jobbe for det, finnes det ingen grunn til å begynne. Det er i så fall veldig egoistisk, og jeg hadde sluttet å suge ham. Hvis han derimot synes det er ubehagelig og ekkelt, skal an ikke presses. Da må allikevel du vurdere hva du er villig til å gjøre.

Kvinner som snakker om at deres underliv er ekle, er jo gjerne heterofile og tenner på peniser, som ikke er noe vakker heller. Vil tro de fleste menn blir seksuelt opphisset av å se vulvaer, og hvis de ikke er egoistiske men bryr seg om partnerens tilfredsstillelse, så er de villige til å ha oralsex (så fremt det ikke byr dem i mot av en grunn).

Det at han ler det bort er bare barnslig Si at du respekterer hans avgjørese, men at du fortjener en ordentlig forklaring.  

Anonymous poster hash: c2572...9df
Skrevet

Jeg synes i utgangspunktet det er ok å utføre oralsex på mannen, men jeg sliter voldsomt med å takle alle mulige slags kroppsvæsker. Blandingen av spytt og forsats er bare så kvalmende at jeg må sette meg i komplett hjernedødmodus skal jeg klare å utføre jobben. Kommer han i munnen min så brekker jeg meg. Synes hele greia er skikkelig kvalmt.

Og det er veldig synd, for jeg liker faktisk det å suge. Jeg synes penisen til mannen min er digg, og jeg liker å se ham nyte noe jeg gjør med ham.

Men det koster meg jævlig mye å gjøre det, og det vet han. Derfor har vi en grei "deal" om at det ikke skjer så ofte. Han respekterer at jeg har (ufrivillige) problemer knyttet til oralsex. Heldigvis!

Men ellers er vi fornøyde med sexlivet altså, så dette er liksom bare en liten del av det for vår del :)

Skrevet

Først ville jeg fortalt min gamle sexvenn at han er en respektløs, ekkel gris som sender slike meldinger til en person som er i et forhold. I syv hele år attpåtil!

Deretter ville jeg skammet meg litt over å i det hele tatt ta i mot og svare på(?) slike meldinger fra andre menn mens jeg er i et stabilt forhold.

Til slutt ville jeg kjøpt meg en slik og holdt kjeft: http://ceciliekjensli.no/produkter/nyheter/149088__sqweel_go_lilla_-_oralsex_simulator/

Liker du å suge mannen din, så fortsett med det. Liker du det ikke, så slutter du. Det er ikke oraltvang i et forhold, så om han ikke liker å sleike deg, så er det fint lite du kan gjøre med det, annet enn å respektere det.

Så ekkelt som er kvinnelig underliv ser ut er jeg jammen ikke overraska over at det faktisk finnes en og annen mann som ikke elsker å sleike fitte. Folk er forskjellige. Selv lever jeg fint uten slikking, og mannen klarer seg fint med en blowjob med noen måneders mellomrom. Det funker for oss. Hvis det ikke funker for deg å ha det slik dere har det nå, så må du nesten bare se på om fitteslikking er alfa og omega i et forhold.

Jeg kommentere ikke selve temaet her men synes det er trist å si at kvinners underliv ser ekkle ut..trodde vi hadde kommet et stykke lengre i dag.

Hilsen ei som jobber med underliv i alle fasonger til daglig.

Anonymous poster hash: d9dc3...fad

Skrevet

Slutt og sug kvinne! Er vel din egen feil at han får i pose og sekk når du suger han. Liker han ikke å slikke deg får du respektere det og dere sammen får finne en løsning som fungerer for begge.

Hørt om kommunikasjon?

Anonymous poster hash: 7e85f...0e4
Skrevet

Jeg har samme problem, han har hatt det med meg EN gang i løpet av vårt 3 år lange forhold. Han vil ikke og forklarer ikke hvorfor. Siden det er den eneste måten å få meg til å komme på så går det jo utover sexlivet på en måte. At han kommer hver gang mens jeg gjør det aldri og må fikse det selv, noe man har anledning til veldig sjeldent. Men jeg orker ikke klage siden han har så mange andre og positive sider ved seg.

Anonymous poster hash: a452f...8b5
Skrevet

Jeg synes i utgangspunktet det er ok å utføre oralsex på mannen, men jeg sliter voldsomt med å takle alle mulige slags kroppsvæsker. Blandingen av spytt og forsats er bare så kvalmende at jeg må sette meg i komplett hjernedødmodus skal jeg klare å utføre jobben. Kommer han i munnen min så brekker jeg meg. Synes hele greia er skikkelig kvalmt.

Og det er veldig synd, for jeg liker faktisk det å suge. Jeg synes penisen til mannen min er digg, og jeg liker å se ham nyte noe jeg gjør med ham.

Men det koster meg jævlig mye å gjøre det, og det vet han. Derfor har vi en grei "deal" om at det ikke skjer så ofte. Han respekterer at jeg har (ufrivillige) problemer knyttet til oralsex. Heldigvis!

Men ellers er vi fornøyde med sexlivet altså, så dette er liksom bare en liten del av det for vår del :)

Jeg har akkurat samme problem som deg, og synes det er veldig trist og vanskelig egentlig. Han klager ikke og presser meg overhodet ikke til å gjøre det, men jeg vil jo så gjerne! Vi har vært sammen lenge, og inntil ganske nylig har jeg ikke latt han slikke meg heller, delvis fordi jeg ikke har likt det før og delvis fordi jeg ikke orker å gi tilbake. Men nå i det siste har jeg latt han gjøre det, og herreminhatt og halleluja, det er jo helt fantastisk!! Så nå har jeg enda dårligere samvittighet for at jeg ikke orker å gjøre det samme for han så ofte... Han elsker å gjøre det så det er ikke som om han "ofrer seg", men still... Har funnet ut at jeg synes det er lettere å gjøre det i dusjen, så kanskje vi rett og slett må gjøre det oftere i dusjen, øve liksom ;) Noen som har slitt med dette og kommet over det?

Anonymous poster hash: 63567...a6d

Skrevet

Jeg har en egoistisk mann !! Han vil bli sugd hele tiden, men får jeg tilbake? Nei på dissa 7 åra i lag har han slikka meg 3 ganger. No begynne jeg å bli frustrert og lei heile fyren! Sa til han på lørdag att enten var han homse eller egoist, men den lo han bort. Frista og reise til min gamle sexvenn, får ofte mld om att han savna meg, og savna å slikke musa mi, for den var den beste han hadde smakt ! Hva hadde dere gjort??

Så ikke sug han da, djiiizes.. Men ja, jeg er ikke komfortabel med oralsex så gir uten og få og det er helt greit. 

Anonymous poster hash: a837a...3c5

Skrevet

Jeg kommentere ikke selve temaet her men synes det er trist å si at kvinners underliv ser ekkle ut..trodde vi hadde kommet et stykke lengre i dag.Hilsen ei som jobber med underliv i alle fasonger til daglig. Anonymous poster hash: d9dc3...fad

Noen synes tær er ekle, andre takler ikke navler. Noen liker dattera, og andre kjerringa.

Og noen av oss får gåsehud av å tenke på kvinnelige kjønnsorganer. Ikke noe verre enn det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...