Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Er det noen som har erfaring med dette? Kan det brukes på barn? Anonymous poster hash: c8f74...1db
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Ville heller prøvd homepat Anonymous poster hash: a6336...c01
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Jeg fikk det når jeg var liten. Det hjalp! Takk for svar. Hvor liten var du? Var du veldig plaget? Anonymous poster hash: c8f74...1db
skjotta Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Jeg fikk det når jeg var liten. Det hjalp!Takk for svar. Hvor liten var du? Var du veldig plaget? Anonymous poster hash: c8f74...1db 5-6 kanskje? Var veldig plaget med uvi og utviklet total do vegring fordi det gjorde så vondt å tisse. Var innlagt på sykehus og de oppdaget at dovegringen gjorde at jeg holdt meg så lenge at blæra ble strukket for mye og jeg mistet kontroll over blæra (klarte ikke å tømme blæra helt og "lakk" etter at jeg hadde vært på do)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Husk god hygiene. Drikk rikelig med vann. Gjerne appelsinjuice også. Verdt å prøve med alternativ behandling. Homeopati har jeg også stor tro på. Anonymous poster hash: f9252...4f1
MrsMilla Skrevet 24. mars 2014 #7 Skrevet 24. mars 2014 Et stort glass tranebærjus uten sukker hver morgen kan gjøre susen. I tillegg drikke bra med vann utover dagen, god hygiene og ikke for mye sukker så kommer du langt.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #8 Skrevet 24. mars 2014 virkelig verdt å prøve det, men finn en godkjent akupunktør. Gjerne en som har erfaring med barn Anonymous poster hash: ed643...a0a
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #9 Skrevet 24. mars 2014 Jeg fikk det når jeg var liten. Det hjalp!Takk for svar. Hvor liten var du? Var du veldig plaget? Anonymous poster hash: c8f74...1db 5-6 kanskje? Var veldig plaget med uvi og utviklet total do vegring fordi det gjorde så vondt å tisse. Var innlagt på sykehus og de oppdaget at dovegringen gjorde at jeg holdt meg så lenge at blæra ble strukket for mye og jeg mistet kontroll over blæra (klarte ikke å tømme blæra helt og "lakk" etter at jeg hadde vært på do) Hvor mange behandlinger måtte du ha? Og hvor settes nålene? Er det veldig vondt? Gjelder datteren min, og hun er nok litt over gjennomsnittlig pysete. Er redd det vil bli vanskelig å gjennomføre. Anonymous poster hash: c8f74...1db
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #10 Skrevet 24. mars 2014 Jeg fikk det når jeg var liten. Det hjalp!Takk for svar. Hvor liten var du? Var du veldig plaget? Anonymous poster hash: c8f74...1db 5-6 kanskje? Var veldig plaget med uvi og utviklet total do vegring fordi det gjorde så vondt å tisse. Var innlagt på sykehus og de oppdaget at dovegringen gjorde at jeg holdt meg så lenge at blæra ble strukket for mye og jeg mistet kontroll over blæra (klarte ikke å tømme blæra helt og "lakk" etter at jeg hadde vært på do) Hvor lang tid gikk det til du fikk "kontroll" på lekkingen? Jeg lurer fordi jeg har et barn med samme problem, og i en alder av 9 år, så er det et enormt stort problem sosialt, spesielt på skolen... Anonymous poster hash: 747cb...632
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #11 Skrevet 24. mars 2014 Det aller første du bør gjøre er å kjøpe gode tarmbakterier som er beregnet på alderen til datteren din. Så må dere kutte sukker - sukker gir god næring til bakteriene. Barn reagererer som regel raskt på behandling, både homeopati og akupunktur har som regel god virkning på urinveisbetennelser. Nåler på barn er som regel ikke noe problem så lenge terapeuten er vant med å forholde seg til barn og tar seg tid til å forklare. På barn bruker man som regel også silikonbelagte nåler som man kjenner enda mindre enn de vanlige nålene. Trenger sjeldent mange nåler hos barn siden kroppen deres responderer så bra. Uansett hva du velger så bør du sette henne på en lengre kur med gode tarmbakterier! Vær også obs på "skjult" sukker hvis hun spiser mye brød, ris, potet, pasta, yoghurt og frukt. Anonymous poster hash: cc514...79b
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #12 Skrevet 24. mars 2014 Noen andre med erfaring? Anonymous poster hash: c8f74...1db
skjotta Skrevet 24. mars 2014 #13 Skrevet 24. mars 2014 Jeg fikk det når jeg var liten. Det hjalp!Takk for svar. Hvor liten var du? Var du veldig plaget? Anonymous poster hash: c8f74...1db 5-6 kanskje? Var veldig plaget med uvi og utviklet total do vegring fordi det gjorde så vondt å tisse. Var innlagt på sykehus og de oppdaget at dovegringen gjorde at jeg holdt meg så lenge at blæra ble strukket for mye og jeg mistet kontroll over blæra (klarte ikke å tømme blæra helt og "lakk" etter at jeg hadde vært på do)Hvor mange behandlinger måtte du ha? Og hvor settes nålene? Er det veldig vondt? Gjelder datteren min, og hun er nok litt over gjennomsnittlig pysete. Er redd det vil bli vanskelig å gjennomføre. Anonymous poster hash: c8f74...1db jeg husker egentlig ikke... kan spørre mamma om hun husker. husker at jeg også fikk fotsoneterapi for samme problem når jeg var litt eldre. Dette hjalp også veldig! Kanskje det ville vært lettere for jenta di? Bare massasje og trykkpunkter under beina. Kilte veldig ;-)
skjotta Skrevet 24. mars 2014 #14 Skrevet 24. mars 2014 Jeg fikk det når jeg var liten. Det hjalp!Takk for svar. Hvor liten var du? Var du veldig plaget? Anonymous poster hash: c8f74...1db 5-6 kanskje? Var veldig plaget med uvi og utviklet total do vegring fordi det gjorde så vondt å tisse. Var innlagt på sykehus og de oppdaget at dovegringen gjorde at jeg holdt meg så lenge at blæra ble strukket for mye og jeg mistet kontroll over blæra (klarte ikke å tømme blæra helt og "lakk" etter at jeg hadde vært på do) Hvor lang tid gikk det til du fikk "kontroll" på lekkingen? Jeg lurer fordi jeg har et barn med samme problem, og i en alder av 9 år, så er det et enormt stort problem sosialt, spesielt på skolen... Anonymous poster hash: 747cb...632 ja, det er ikke det kuleste problemet å ha. Akupunktur og fotsoneterapi hjalp meg med uvi. Når jeg kom over dovegringen måtte jeg trene opp blæra igjen. Jeg gikk slavisk på do hver 2 time i omtrent en uke tror jeg? Hadde til og med på vekkerklokke om natta. Etterhvert begynte blæra å trekke seg sammen og gi hjernen "normale" beskjeder igjen. Jeg må enda være forsiktig med å "holde meg" nå som voksen. Det skal ikke mye til før blæra strekker seg igjen og problemet dukker opp... spesielt etter 2 graviditeter ;-) Håper jenta di finner ut av dette! Det er et utrolig stigmatiserende problem og en forferdelig følelse når det har gått så langt at man faktisk ikke har kontroll og dermed ikke kan stoppe det. ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå