Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Min far blir 80 år og har alt!! Vi har ikke så mye penger men vil jo gjerne gi noe han blir glad for. Min søster gir tur...det kan ikke vi :-(. Noen som har gode tips? Anonymous poster hash: c540b...160
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Rens av takrenner En fin kake En stor potte til å ha i hagen eller på verandaen, ferdig ferdig plantet med blomster (og kansje en jordbærplante) Anonymous poster hash: 9d64d...60a
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 I den alderen er det ikke nye ting og gjenstander som gleder mest. Lag et gavekort på restaurantbesøk eller teater eller konsert hvis noe slikt interesserer. Bilder av barna. Lag kopp med bilder av barnebarn. Om du har tid: lag en fotobok med bilder av familien. Mine foreldre har satt veldig pris på å få det ved flere anledninger. Bøker om han liker å lese. En ny radio. Solbriller, kaffetermos, noe til hage/terrasse. Anonymous poster hash: 3f822...10a
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Rundvask! Og en kurv med godsaker, eller en bildebok av ham og barnebarn, eller en god cognac hvis han liker det, for eksempel
MammantilNurket Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Liker han å lese eller har han noen spesielle interesser? Det finnes mange blader og magasiner som man kan abonnere på. Hva med et års abonnement på en blad?
Tipptopp Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Min morfar er over 80 og vi har samme problem med han. Det han blir mest glad for er bøker han IKKE har lest, vin, og delikatesser. Han elsker å lage mat og setter pris på kvalitet. Gode kaffebønner, god olivenolje, god sennep, spekemat, god konfekt (ikke kong Håkon o.l.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå