Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Hvordan få hjelp? Han er bare sint og vil ikke snakke om det. Anonymous poster hash: 8d5f0...ec4
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Jeg var sammen med en tidligere som ble spilleavhengig, det vi gjorde var at all lønn, både min og hans gikk inn å min konto. Han kunne ikke gå i banken å ta ut penger eller bruke kort lenger og skulle han handle noe fikk han så og så mye i kontaner. Dette fungerte faktisk veldig bra for han og han ble kvitt galskapen. Når det er sagt så tror jeg norsk tipping muligens kan ha informasjon om slikt, tror også de har en test på nettet som kan si om du spiller for mye eller ikke. Anonymous poster hash: 29af5...bbf
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 jeg ga faan og reiste fra min, han kunne ikke ta seg tid, bare kjeftet om vi (meg og barna) forstyrret han. osv.. vel. jeg dro. barna fortjener og kunne bevege seg, jeg fortjener og ha nærhet Anonymous poster hash: 0c732...f51
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Takk for svar, det begynner å ligne litt på slik du siste beskriver. Jeg drømmer om at han skal få såpass selvinnsikt snart så vi kan gjøre det på den måten med økonomien som nr en beskriver...Dette går på helsa løs kjenner jeg. Og jeg ser på meg selv som sterk egentlig.... Anonymous poster hash: 8d5f0...ec4
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Har vært gift med en. Men han benektet det hele veien. Selv om jeg fant bevis etter bevis. Vi gikk 1 år til familierådgiver, men der bare løy han, og nektet fortsatt. Så tilslutt måtte jeg bare gå, før økonomien ble for ødelagt. Jeg tapte ca 400 000 kr på denne mannen. Anonymous poster hash: 87987...02c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå