Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Når jeg sto opp i dag tidlig kjente jeg stinkende magesmerter på venstre side. Tar jeg en strek bort mot navelen havner den midt på. Noen som har hatt dette? Har ikke feber eller noe! Anonymous poster hash: 3de9a...19d
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Dytter! Anonymous poster hash: 3de9a...19d
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Lege :-) God bedring Anonymous poster hash: 74b0f...a2b
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Lege :-) God bedring Anonymous poster hash: 74b0f...a2b Har fra før av time på torsdag, så venter til da hvis det ikke blir verre eller det kan være noe farlig.. Er ganske teit å tenke sånn, men føler meg som en hypokonder hver gang jeg ringer for sånne ting! Og så blir de bekymret og sender meg på sjukehus, bare for sikkerhetsskyld.. Og eneste jeg får ut av det er fravær på skolen, mannen får fravær på jobb (han blir sykt bekymret), og beskjed om at det er luft i magen eller noe.. Håpte bare noen har opplevd det, så jeg får en viss peiling på hva det KAN være! Anonymous poster hash: 3de9a...19d
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Lege :-) God bedring Anonymous poster hash: 74b0f...a2b Og takk foresten! Dessuten skal det stå STIKKENDE magesmerter i hi, ikke stinkende! Hahaha! Anonymous poster hash: 3de9a...19d
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Lege :-) God bedring Anonymous poster hash: 74b0f...a2b Og takk foresten! Dessuten skal det stå STIKKENDE magesmerter i hi, ikke stinkende! Hahaha! Anonymous poster hash: 3de9a...19d hehehehe Gooo bedring Anonymous poster hash: 74b0f...a2b
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #7 Skrevet 24. mars 2014 Det er vel på tide å ringe lege når den stikkende smerten som kom kun når jeg brukte magemusklene plutselig har gått over til å være der hele tiden. Dessuten er det ganske vondt bare å trykke lett på. Men det er ikke uutholdelig vondt, bare sånn at jeg kjenner godt at det er der! Hadde det vært skikkelig vondt hadde avgjørelsen vært litt lettere! Anonymous poster hash: 3de9a...19d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå