Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 La meg rundt kl 23, men fikk ikke sove. Mannen min sovna fort.. Plutselig fikk jeg et slags trykk/stikking i tinningen som plutselig ble til varme.. Kjente at varmen spredte seg mot øre og så var det over halve ansiktet... Følte meg nesten nummen, så ble det numment i hånden på samme side. Følte jeg skulle besvime nesten.. Så fikk jeg veldig høy puls... Var helt grusomt! Begynte å skjelve, og tenkte at nå dør jeg... Tok armen til mannen min rundt meg, for dør jeg nå så vil han forhåpentligvis merke det! Rundt kl 03 sovna jeg igjen... Våknet så og si helt fin igjen... Angst er noe forbanna herk!!!! At jeg skulle bli så fysisk plaget hadde jeg aldri trodd.... Nå skal jeg ha medisink behandling, dette orker jeg ikke mer!!! Anonymous poster hash: a1169...2e7
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Føler med deg :/ har panikkangst/dødsangst selv. Å det blir ikke noe bedre av å ha en mann som er bortreist halve året. Jeg hadde god effekt av zoloft i mange år. Nå går jeg ikke på noe, og håper på å kunne fortsette me det . Lykke til! Det er virkelig noe dritt Anonymous poster hash: bcda4...560
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Forstår det slik at du er plaget med angst, men jeg ville likevel blitt undersøkt av en lege etter slike symptomer...
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Hei, jeg har hatt lignende episoder. Jeg har våknet og vært overbevist om at det er siste åndedrag jeg tar - så sikker har jeg vært at jeg har holdt igjen litt før jeg pustet ferdig siden jeg visste at det skulle bli det siste. Jeg skjønte ikke hva det var for det har kommet helt sporadisk. Jeg lette på internet og fant ut at det var symptomer på angst. Wow, er det sånn det er tenker jeg. Utrolig ubehagelig i øyeblikket, men jeg har begynt å kjenne det igjen nå. Jeg skal lære meg å takle denne jævelen og skal ikke på medisiner før det er så ille at det skjer hver jævla dag. Nå er det kanskje en gang i måneden. Vær sterk, og bli kjent med angsten. Ikke la den vinne og ikke tro at medisiner KURERER deg. Prøv heller alternativ behandling. Husk, du bestemmer over angsten, ikke den over deg!!! Hopper du i medisinbassenget, som noen ganger faktisk kan være nødvendig, så husk at det tar symptomene men ikke årsaken. Angst har en årsak og kommer ikke av seg selv. Men det er ikke alltid lett å finne årsaken, man må gå langt, LANGT inn i seg selv for å sakte men sikkert nærme seg løsningen. Jeg kjemper min kamp, er ærlig med meg selv og tar meg i nakken gang på gang. Angsten skal i hvert fall ikke vinne hos meg, men om den skulle gjøre det en gang så vil jeg i hvert fall kjempe min livs kamp før vi kommer dit. Lykke til!! Anonymous poster hash: 23c09...407
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Hva får man for panikkangst/sterk angst? Anonymous poster hash: a1169...2e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå