Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 har vært på to kontroller hos lege tidlig i svangerskapet(helt i begynnelsen og uke 18) er nå uke 29. jordmor sa sist jeg var der at jeg trengte ikke gå til legen om jeg gikk til henne for kontroll. hun veier og måler blodtrykk. men hva med blodprosent og blodprøver? er ikke det vanlig å ta sent i svangerskapet? Tok blodprøver uke 12, og har ikke tatt etter dette. Anonymous poster hash: e8f7b...f76
Gjest Sekretøsa Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Det bør jo absolutt måles regelmessig, ja... Så rart. Jeg gikk bare til jordmor, men hun sjekket det hos seg.
Tessa3 Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Jeg gikk kun med lege, målte blodprosenten hver gang.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Du kan gå tip hvem du vil, og begge greit å ta det hos legen tenker jeg, da, de tar endel tester jm ikke kan ta. Anonymous poster hash: 28754...9e5
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 var det jeg trodde å-... ble målt begge de to andre gangene. går til jordmor på sykehuset. kan jeg be om at de måler den der kanskje? har vært sykt svimmel og hatt pusteproblemer. så synes det er rart de ikke sjekka sist... Anonymous poster hash: e8f7b...f76
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå