Gå til innhold

måle blodprosent i svangerskapet???


Anbefalte innlegg

Skrevet

har vært på to kontroller hos lege tidlig i svangerskapet(helt i begynnelsen og uke 18) er nå uke 29. jordmor sa sist jeg var der at jeg trengte ikke gå til legen om jeg gikk til henne for kontroll. hun veier og måler blodtrykk. men hva med blodprosent og blodprøver? er ikke det vanlig å ta sent i svangerskapet? Tok blodprøver uke 12, og har ikke tatt etter dette. 



Anonymous poster hash: e8f7b...f76
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det bør jo absolutt måles regelmessig, ja... Så rart. Jeg gikk bare til jordmor, men hun sjekket det hos seg.

Skrevet

Jeg gikk kun med lege, målte blodprosenten hver gang.

Skrevet

Du kan gå tip hvem du vil, og begge :) greit å ta det hos legen tenker jeg, da, de tar endel tester jm ikke kan ta.

 

Anonymous poster hash: 28754...9e5

Skrevet

var det jeg trodde å-... ble målt begge de to andre gangene. går til jordmor på sykehuset. kan jeg be om at de måler den der kanskje? har vært sykt svimmel og hatt pusteproblemer. så synes det er rart de ikke sjekka sist...



Anonymous poster hash: e8f7b...f76

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...