Gå til innhold

Ønsker flere barn… men

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er livredd for å få et "sykt" barn. Vi har tre barn og jeg ønsker ikke et "sykt" barn som trenger mere oppfølging en "vanlige" barn. Det føler jeg blir helt feil ovenfor de tre andre.

Finner man ut det man ønsker på duo-test og ul osv?

Anonymous poster hash: 4cb3f...d4a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis frykten din er så stor så hadde jeg latt være å få flere. Feks alvorlig autisme og maaange andre diagnoser kan ikke ses på noen som helst tester når man er gravid. Det er bare sånn det er.

Jeg syns faktisk at det er rart at mange er så opptatt av å finne ut om fosteret har downs. Men for meg finnes det mange andre diagnoser og medfødte "feil" som er mye verre enn feks downs. Tror ikke folk tenker over akkurat det.

Blir du gravid er det alltid en sjanse å ta. Uansett!

Anonymous poster hash: 70415...d9c

Skrevet

Nei, man finner ikke ut slike ting før ungen er født.

Anonymous poster hash: 5bf54...bb2

Skrevet

Jeg ventet et helt friskt barn da jeg skulle ha nr tre, men fødselen ble komplisert og hun ble ganske alvorlig skadet under fødselen. Det ble en del ekstra oppfølging ja, fysioterapi to ganger i uken på det meste, legebesøk, sykehusinnleggelser osv.

Man vet aldri hvordan det blir kanskje får du et helt friskt barn men så blir et av de du har fra før skadet i en ulykke og trenger masse ekstra oppfølging. Man har aldri noen garantier, så om du ønsker et barn til er dette bare en sjanse du må ta.

Uansett hvor mange barn man har så kan det skje ting som gjør at et av barna trenger ekstra oppfølging og tid, og har man mange barn blir det da mindre fordelt på de andre.

Anonymous poster hash: ee5ed...cd8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...