Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #1 Skrevet 24. mars 2014 Fikk dere utbetalingen av foreldrepenger på fredag?? Jeg fikk ikke noe da, får jeg ikke idag heller, har de klusset det til pga pappan skal ha sin perm nå...arghhhhhhhhhh Anonymous poster hash: 50bae...ba4
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Ingen som kort kan fortelle om de fikk eller ikke fikk utbetaling av foreldrepenger fra nav fredag?? Yeeyy eller neeeeeiiii ?? Anonymous poster hash: 50bae...ba4
klg,2 boys now:) Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Hvis det er far som skal ha perm nå er det han som får pengene ikke du..
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Det er slik at du skal ha de innen siste virkedag i mnd som denne mnd er mandag 31.mars. Det er lurt å ikke forvente penger før siste frist er kommet og gått. Anonymous poster hash: 4b1fa...7f1
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Hvis det er far som skal ha perm nå er det han som får pengene ikke du.. Vet det da Men ikke fått et eneste skriv fra nav om at dette er i orden! Så derfor lurer jeg på om at det ikke er i orden-og ingen av oss får noen utbetaling. See?? Fortsatt ingen som kan si om de fikk/ikke fikk utbetaling fredag. Min far er pensjonist og fikk sin pensjon fredag...regnet med at de sender ut alle slike utbetalinger sammen.. Vet jeg skal få ila siste i måneden.. Men har brukt å få rundt 20.. Anonymous poster hash: 50bae...ba4
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Jeg får alltid rundt den 25. og det er i morgen. Får aldri noe før den 25. Anonymous poster hash: 5ec5e...bd3
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #7 Skrevet 24. mars 2014 Hvis det er far som skal ha perm nå er det han som får pengene ikke du.. Vet det da Men ikke fått et eneste skriv fra nav om at dette er i orden! Så derfor lurer jeg på om at det ikke er i orden-og ingen av oss får noen utbetaling. See?? Fortsatt ingen som kan si om de fikk/ikke fikk utbetaling fredag. Min far er pensjonist og fikk sin pensjon fredag...regnet med at de sender ut alle slike utbetalinger sammen.. Vet jeg skal få ila siste i måneden.. Men har brukt å få rundt 20.. Anonymous poster hash: 50bae...ba4 De sendes ikke ut sammen. https://www.nav.no/Om+NAV/Satsar+og+utbetalingsdatoar/Om+utbetalinger+og+skattekort/Utbetalingsdatoer.347270.cms Vent til siste dag i måneden. Har dere ikke fått noe til da, så tar dere kontakt med NAV. Før det er det ingen grunn til å tro at det ikke er i orden. Om du har pleid å få rundt den 20. så har du kanskje fått det forskuttert av arbeidsgiver, og ikke direkte fra NAV? Anonymous poster hash: 42a36...3fa
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #8 Skrevet 24. mars 2014 Jeg får alltid rundt den 25. og det er i morgen. Får aldri noe før den 25. Anonymous poster hash: 5ec5e...bd3 Takk!!! Var nøyaktig det jeg lurte på Anonymous poster hash: 50bae...ba4
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #9 Skrevet 24. mars 2014 Hvis det er far som skal ha perm nå er det han som får pengene ikke du..Vet det da :)Men ikke fått et eneste skriv fra nav om at dette er i orden! Så derfor lurer jeg på om at det ikke er i orden-og ingen av oss får noen utbetaling. See??Fortsatt ingen som kan si om de fikk/ikke fikk utbetaling fredag. Min far er pensjonist og fikk sin pensjon fredag...regnet med at de sender ut alle slike utbetalinger sammen..Vet jeg skal få ila siste i måneden.. Men har brukt å få rundt 20..Anonymous poster hash: 50bae...ba4 De sendes ikke ut sammen. https://www.nav.no/Om+NAV/Satsar+og+utbetalingsdatoar/Om+utbetalinger+og+skattekort/Utbetalingsdatoer.347270.cms Vent til siste dag i måneden. Har dere ikke fått noe til da, så tar dere kontakt med NAV. Før det er det ingen grunn til å tro at det ikke er i orden. Om du har pleid å få rundt den 20. så har du kanskje fått det forskuttert av arbeidsgiver, og ikke direkte fra NAV? Anonymous poster hash: 42a36...3fa Da vet jeg de ikke utbetales sammen takk! Nei jeg får penger fra nav ikke arbeidsgiver . Anonymous poster hash: 50bae...ba4
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #10 Skrevet 24. mars 2014 Hvis det er far som skal ha perm nå er det han som får pengene ikke du..Vet det da :)Men ikke fått et eneste skriv fra nav om at dette er i orden! Så derfor lurer jeg på om at det ikke er i orden-og ingen av oss får noen utbetaling. See??Fortsatt ingen som kan si om de fikk/ikke fikk utbetaling fredag. Min far er pensjonist og fikk sin pensjon fredag...regnet med at de sender ut alle slike utbetalinger sammen..Vet jeg skal få ila siste i måneden.. Men har brukt å få rundt 20..Anonymous poster hash: 50bae...ba4 De sendes ikke ut sammen. https://www.nav.no/Om+NAV/Satsar+og+utbetalingsdatoar/Om+utbetalinger+og+skattekort/Utbetalingsdatoer.347270.cms Vent til siste dag i måneden. Har dere ikke fått noe til da, så tar dere kontakt med NAV. Før det er det ingen grunn til å tro at det ikke er i orden. Om du har pleid å få rundt den 20. så har du kanskje fått det forskuttert av arbeidsgiver, og ikke direkte fra NAV? Anonymous poster hash: 42a36...3fa Da vet jeg de ikke utbetales sammen takk! Nei jeg får penger fra nav ikke arbeidsgiver . Anonymous poster hash: 50bae...ba4 Altså får ikke forskuttert fra arb giver !! Går direkte fra nav. Anonymous poster hash: 50bae...ba4
Prinsesse07 Skrevet 24. mars 2014 #11 Skrevet 24. mars 2014 Jeg får den 22. Hver mnd og fikk på fredag.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #12 Skrevet 24. mars 2014 Jeg får den 22. Hver mnd og fikk på fredag. Hmmmmm.... Gjorde du!? Har kontaktet nav og pappa-pengene skal komme ila siste dagen denne måneden. Tok de bare 2 måneder å registrere haha. Anonymous poster hash: 50bae...ba4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå