Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Hun sov kjempe mye de 3 første ukene men det forandra seg brått. Sover kun en gang på dagen (ca 2 timer) og sliter veldig med å sovne om natta. Hun nekter og ligge noe annet sted enn oppå meg, noe som gjør at jeg ikke sover. Flytter jeg på henne så våkner hun og skriker. Begynner å bli ganske trøtt og lei nå. Hvordan skal jeg få henne til å sove alene?? Anonymous poster hash: 39113...bae
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Helt normalt. Det går over av seg selv. La henne sove på deg. Hva hadde du egentlig forventet? En selvstendig og fiks-ferdig-sove-alene-på-egenhånd-baby, og masse søvn på ho mor? Anonymous poster hash: b1b77...ebd
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Nei men det blir fort slitsomt med absolutt ikke no søvn over lengre tid. Hun våkner jo med en gang jeg legger henne fra meg så jeg får aldri mulighet til å sove. Og da mener jeg aldri. Anonymous poster hash: 39113...bae
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Hadde hun kun trengt å sovne oppå meg og så kunne jeg lagt henne ned så hadde det jo blitt litt søvn på meg og Anonymous poster hash: 39113...bae
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Jeg lå i en stressless på dagtid med babyen oppå meg. Der sov vi begge to. Eller i sofaen. Anonymous poster hash: 9ce85...ec0
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #6 Skrevet 23. mars 2014 Jeg lå i en stressless på dagtid med babyen oppå meg. Der sov vi begge to. Eller i sofaen. Anonymous poster hash: 9ce85...ec0
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #7 Skrevet 23. mars 2014 Det var sånn her også, de 3-4 første månedene. Var ikke noe å gjøre med det, dessverre. Anonymous poster hash: b1b77...ebd
skjotta Skrevet 23. mars 2014 #8 Skrevet 23. mars 2014 Helt normalt. Det går over av seg selv. La henne sove på deg. Hva hadde du egentlig forventet? En selvstendig og fiks-ferdig-sove-alene-på-egenhånd-baby, og masse søvn på ho mor? Anonymous poster hash: b1b77...ebd jeg har 2 sånne :-)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #9 Skrevet 24. mars 2014 Sånn har begge mine vært også. Det gir seg litt rundt 3-4 mnd. Har du babynest? Det kan være verdt å prøve.. Legge en singlet eller noe som lukter deg av der hun ligger. En venninne av meg "sprauet" mm på putevaret til sin datter og det virket for dem. Bare fortsett å prøv til du får teken på iallefall legge henne vedsiden av deg i sengen. Eller se om hun godtar å sove på pappaen sin litt. Manuellterapaut hjalp litt for minstemann hos oss, men vi roter mye på nettene ennå, nå er han 9 mnd. Men du blir vant til det når det verste er over. Det ER slitsomt de første mnd! Det er LOV å si det også! Hvis ikke noe virker så kanskje noen kan avlaste deg litt på dagtid så du kan ts deg en lur iallefall. Anonymous poster hash: 984b2...96f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå