Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Hva synes du? Anonymous poster hash: 252ea...640
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Definitivt Kaja-elsker det! Kajsa er litt hundenavn for min del..men et fint hundenavn sådan Anonymous poster hash: bd19d...6b3
♥Nemi♥ Skrevet 23. mars 2014 #8 Skrevet 23. mars 2014 Kajsa, men er partisk:) Kaja er mer vanlig her. Kajsa har fått mange positive reaksjoner på navnet sitt.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #9 Skrevet 24. mars 2014 Kaja er ett av mine favoritt navn men vi får ikke brukt det. Kajsa vil alltid være ett hundenavn for meg. :-) Anonymous poster hash: 954db...c89
kajak&Daniel Skrevet 24. mars 2014 #12 Skrevet 24. mars 2014 Hva synes du? Anonymous poster hash: 252ea...640 Kaja ;-)
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #13 Skrevet 24. mars 2014 Kaja helt klart! Men det er fordi jeg forbinder Kajsa med en innmari kjip kjerring av en mobber fra skolen. Anonymous poster hash: a0631...081
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå