Gå til innhold

Kaja eller Kajsa?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du?

 

Anonymous poster hash: 252ea...640

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Definitivt Kaja-elsker det! Kajsa er litt hundenavn for min del..men et fint hundenavn sådan ;)

 

Anonymous poster hash: bd19d...6b3

Skrevet

Kaja :)



Anonymous poster hash: a4fd5...25e
Skrevet

Kaja

 

Anonymous poster hash: 20694...df1

Skrevet

Kajsa :)

Skrevet

Kajsa, men er partisk:) Kaja er mer vanlig her. Kajsa har fått mange positive reaksjoner på navnet sitt.

Skrevet

Kaja er ett av mine favoritt navn men vi får ikke brukt det.

Kajsa vil alltid være ett hundenavn for meg. :-)

 

Anonymous poster hash: 954db...c89

Skrevet

Kaisa med i :)

Skrevet

Hva synes du?

 

Anonymous poster hash: 252ea...640

Kaja ;-)

Skrevet

Kaja helt klart!
 

Men det er fordi jeg forbinder Kajsa med en innmari kjip kjerring av en mobber fra skolen.



Anonymous poster hash: a0631...081

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...