Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Så på TV ei som sa alle menn hun skulle ha sex med MÅTTE kunne finne det med fingeren. Så måtte det stimuleres med den ene hånden og den andre hånden på magen (Real houvifes). Kan dere lære meg/mannen min dette her? Anonymous poster hash: e7881...1e5
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 G-punktet er som en "glatt pute" noen cm inn i skjeden, opp mot maven din. IKKE vanskelig å finne…. Eller ikke på meg hvertfall.. Anonymous poster hash: 1ef9b...716
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 G-punktet er som en "glatt pute" noen cm inn i skjeden, opp mot maven din. IKKE vanskelig å finne…. Eller ikke på meg hvertfall.. Anonymous poster hash: 1ef9b...716 Tar gjerne i mot en "instruksjonsvideo".... det må vel finnes? Men klarer du stimulere denne selv? Eller? Tar det lang tid å komme da? Anonymous poster hash: e7881...1e5
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Ja mannen min kan og hu Brandi hun Brandi.... Litt av ei dame.... Litt to much hun der. Liker Kyle . Anonymous poster hash: b914c...266
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 G-punktet er som en "glatt pute" noen cm inn i skjeden, opp mot maven din. IKKE vanskelig å finne…. Eller ikke på meg hvertfall.. Anonymous poster hash: 1ef9b...716 Tar gjerne i mot en "instruksjonsvideo".... det må vel finnes? Men klarer du stimulere denne selv? Eller? Tar det lang tid å komme da? Anonymous poster hash: e7881...1e5 Jeg vet ikke jeg.. For det er egentlig veldig enkelt.. Har ikke sett noen instruksjonsvideo hvertfall.. Er ikke noe glad i å fingre meg selv så gjør ikke det. Men, jeg har funnet punktet selv ja. Veldig lett for meg å komme når noen stimulerer Gpunktet ganske hardt for meg. Men, du å mannen kan kjenne sammen. Men, den er enklere å finne når du er kåt fra før av. Anonymous poster hash: 1ef9b...716
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #6 Skrevet 23. mars 2014 ja, men jeg synes ikke det er så digg egentlig Anonymous poster hash: 0dc91...3fe
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #7 Skrevet 23. mars 2014 Elskeren min gir meg G-punktorgasme hver gang! Det er vanvittig deilig! Elskeren min er forøvrig svart og laget av silikon Men mannen har vel funnet det en gang eller 2.. Når vi var nyforelsket og han orket å legge inn en liten innsats i sexlivet vårt... Anonymous poster hash: 5bf13...cff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå