Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Denne går nå som en farsot over facebook: Bare så dere vet, det er ren propaganda. 1) sylsøkere med uavklart status har 3200 kroner i måneden som skal dekke absolutt alt, mens de med avklart status får om lag 1800 kroner måneden.2) Hva man kan få i trygd når man har fått opphold, varierer fra person til person. Det er ikke slik at alle flyktninger får kr 25000 i måneden. 3) Dette er sannsynligvis engangsstønad. Jeg vet om noen (norsk) som fikk 30.000 i engangsstønad etter å ha måttet flykte med barn til krisesenter, uten å fått med seg noe materielt. Den/de av dere som deler dette kommer jeg til å slette fra min venneliste. Det er en som har gjort det alt. Vedkommende er dum nok til å ta alt for god fisk og er alt for ukritisk. Nå er ikke du på min venneliste mer. Beklager, men så streng er jeg. Jeg vil ikke se noe rasist-propaganda på min facebook. Takk! Anonymous poster hash: 61ab3...ea4
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Fint for deg da!!! Kansje di andre tenker at det er greit og ikke ha deg som venn og Anonymous poster hash: 35696...15d
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Hehe, dette var dagens. Er alle du har på FB her inne? Regner med du har delt dette inne på facebook da? Eller er du ikke tøff nok? Du fremstår som noe enkel. Og bare så det er sagt: jeg har ikke delt denne selv. faktisk ikke sett den engang før nå Anonymous poster hash: ad63d...56a
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Hehe, dette var dagens. Er alle du har på FB her inne? Regner med du har delt dette inne på facebook da? Eller er du ikke tøff nok? Du fremstår som noe enkel. Og bare så det er sagt: jeg har ikke delt denne selv. faktisk ikke sett den engang før nå Anonymous poster hash: ad63d...56a Mange jeg ikke har på facebook som er her inne. Tenkte derfor jeg kunne nå flere på denne måten så andre også ble bevisst dette rasistiske mølet som spres nå. Anonymous poster hash: 61ab3...ea4
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Haha enig med hun over - vær iallefall tøff nok til å dele på face. Nå fremstår du bare som en spurv som forsøker å tøffe seg anonymt. Anonymous poster hash: 6a7cc...b2b
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #6 Skrevet 23. mars 2014 Regner med denne vil dukke opp på feeden fra de samme brødhuene som deler artikler fra fyret.no i fullt alvor. Fin blanding av folk som seriøst tror på skvipet, og folk som bruker 2 sekunder på kildekritikk... Heldigvis har jeg to-tre sånne venner av totalt over 500, og disse kan jeg ikke slette av forskjellige grunner. Men jeg klarer fint å overse slikt... Anonymous poster hash: 6fc0d...6de
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #7 Skrevet 23. mars 2014 Ehh, har du i det hele tatt lest hele saken...? Poenget er ikke hvor MYE innvandrere får, men hvor LITE etniske nordmenn får, av penger de selv gjennom årene har lagt i potten og har krav på. Forfatter har dessuten linket til kilden, som er et dokument lagt ut på Alta kommunes hjemmeside. Anonymous poster hash: b854e...b11
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #8 Skrevet 24. mars 2014 Nei, flyktninger får ikke 25 000 i sosialhjelp pr måned De siste dagene har det sirkulert et blogginnlegg med et dokument fra Alta kommune, som angivelig skal «bevise» at flyktninger får utbetalt 25 000 i sosialhjelp, mens en «stakkars nordmann» må klare seg med 13 500. Dette er er bløff, laget for å piske opp hat mot sosialdemokrater og flyktninger. De første tallene i dokumentet viser etableringsstønaden - et engangsbeløp. Her får flyktningene mer enn nordmenn, fordi de vanligvis ikke har noen eiendeler når de bosetter seg. Men hvis man leser hele dokumentet, ser man at flyktninger og nordmenn får akkurat det samme i støtte til livsopphold per måned. Hele blogginnlegget kan leses her: http://lureri.blogspot.no/ Og rasistene bet ukritisk fem på. Stakkars, det kan ikke være lett å være rasist og ha så lite oppe i topplokket. Anonymous poster hash: 61ab3...ea4
sug lut Skrevet 24. mars 2014 #9 Skrevet 24. mars 2014 Bra, men vær klar over at søpleholdningene dukker opp der du minst ville ant (og minst ville ønsket det).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå