Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 ??? Sitter å ser på bil nå, og samboer vil kjøpe Mercedes cabriolet. Men jeg syntes det er litt Harry... Hva mener dere?? Anonymous poster hash: cb26a...360
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Harry? Fordi? Anonymous poster hash: aeebc...106
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Harry!,, Anonymous poster hash: ad64b...00f
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Dytter... Anonymous poster hash: cb26a...360
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #6 Skrevet 23. mars 2014 Harry og upraktisk Anonymous poster hash: ac6fc...871
skjotta Skrevet 23. mars 2014 #7 Skrevet 23. mars 2014 Dersom den kun skal brukes om sommeren er det bare litt småharry. Dersom det er en året rundt bil er det utrolig upraktisk i tillegg. For å si det slik planlegger min småfeite, skallede far på straks 60 å kjøpe seg en mercedes cabriolet.....
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #8 Skrevet 24. mars 2014 UPRAKTISK!! sambo har en bmw cab, den er drit fin men omg så upraktisk... det blir ikke plass til barne sete der hvertfall. glad svigers hadde mini van å låne bort på ubestemt tid.. skal aldri ha sån bil igjen.. Anonymous poster hash: 32dd5...bb0
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #9 Skrevet 24. mars 2014 harry Anonymous poster hash: 915fd...eeb
soleia Skrevet 24. mars 2014 #10 Skrevet 24. mars 2014 Hadde bekymra meg meir for kor upraktisk det er, enn om det er harry. (men det er det og..)
Øyne som ser!! Skrevet 24. mars 2014 #11 Skrevet 24. mars 2014 Kan brukes 10 dager i året som cab. Resten av året blir det som en vanlig bil. Har aldri skjønt meg på sånne folk. Blir litt som å kjøpe hus med utendørs svømmebasseng i Norge.
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #12 Skrevet 24. mars 2014 Upraktisk, særlig hvis man er avhengig av å bruke den året rundt. Lite plass til bagasje osv er det også. Anonymous poster hash: 9dce5...ed3
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #13 Skrevet 24. mars 2014 Ekstremt harry!! Hadde vi bodd nær ekvator hadde jeg skjønt det. Bare blod harry med nordmenn kjørende i åpen cab i 10 pluss, egentlig blå frossen. Harry om sommeren også her Anonymous poster hash: a18d6...7f5
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #14 Skrevet 24. mars 2014 Takk for svar Skal vise dette til samboer Barna er 5 og snart 11, så trenger bare ett sete. Men syntes det er Harry selv, så takk for støtten damer Anonymous poster hash: cb26a...360
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå