Gå til innhold

Cabriolet, Harry eller ikke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

???

 

Sitter å ser på bil nå, og samboer vil kjøpe Mercedes cabriolet. Men jeg syntes det er litt Harry...

 

Hva mener dere??

 

Anonymous poster hash: cb26a...360

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Harry? Fordi?

 

Anonymous poster hash: aeebc...106

Skrevet

Harry!,,

 

Anonymous poster hash: ad64b...00f

Skrevet

Dytter...

 

Anonymous poster hash: cb26a...360

Skrevet

Harry og upraktisk

 

Anonymous poster hash: ac6fc...871

Skrevet

Dersom den kun skal brukes om sommeren er det bare litt småharry. Dersom det er en året rundt bil er det utrolig upraktisk i tillegg.

 

For å si det slik planlegger min småfeite, skallede far på straks 60 å kjøpe seg en mercedes cabriolet.....

Skrevet

UPRAKTISK!! sambo har en bmw cab, den er drit fin men omg så upraktisk... det blir ikke plass til barne sete der hvertfall. glad svigers hadde mini van å låne bort på ubestemt tid.. skal aldri ha sån bil igjen..



Anonymous poster hash: 32dd5...bb0
Skrevet

harry



Anonymous poster hash: 915fd...eeb
Skrevet

Hadde bekymra meg meir for kor upraktisk det er, enn om det er harry. (men det er det og..)

Skrevet

Kan brukes 10 dager i året som cab. Resten av året blir det som en vanlig bil. Har aldri skjønt meg på sånne folk. Blir litt som å kjøpe hus med utendørs svømmebasseng i Norge.

Skrevet

Upraktisk, særlig hvis man er avhengig av å bruke den året rundt. Lite plass til bagasje osv er det også.

 

 

Anonymous poster hash: 9dce5...ed3

Skrevet

Ekstremt harry!!

 

Hadde vi bodd nær ekvator hadde jeg skjønt det. Bare blod harry med nordmenn kjørende i åpen cab i 10 pluss, egentlig blå frossen. Harry om sommeren også her

 

Anonymous poster hash: a18d6...7f5

Skrevet

Takk for svar :)

Skal vise dette til samboer ;)

 

Barna er 5 og snart 11, så trenger bare ett sete.

Men syntes det er Harry selv, så takk for støtten damer :D

 

Anonymous poster hash: cb26a...360

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...