Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Skal besøke en tidligere kollega av meg i morgen som fikk baby i høst. Bør jeg ha med barselgave, eller er det litt i seneste laget? Anonymous poster hash: 4d8e8...11c
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Jeg hadde nok bare tatt med en liten pakke; en leke eller lignende til barnet Anonymous poster hash: b5383...9a8
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Nei, det er ikke sent. Ta med en liten leke eller noe til baby. Jeg hadde besøk av en venninne da baby var 6 mnd og hun hadde ikke med noe til babyen (hadde ikke sett henne før pga det klaffet så dårlig før) og jeg ble utrolig skuffet. Anonymous poster hash: 89432...0a6
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Jeg hadde tatt med en gave ja Anonymous poster hash: 4b7d7...eeb
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Nei, det er ikke sent. Ta med en liten leke eller noe til baby. Jeg hadde besøk av en venninne da baby var 6 mnd og hun hadde ikke med noe til babyen (hadde ikke sett henne før pga det klaffet så dårlig før) og jeg ble utrolig skuffet. Anonymous poster hash: 89432...0a6 Utrolig skuffet? Det var da veldig barnslig av deg. Anonymous poster hash: 830b3...553
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #6 Skrevet 23. mars 2014 Nei, det er ikke sent. Ta med en liten leke eller noe til baby. Jeg hadde besøk av en venninne da baby var 6 mnd og hun hadde ikke med noe til babyen (hadde ikke sett henne før pga det klaffet så dårlig før) og jeg ble utrolig skuffet. Anonymous poster hash: 89432...0a6 Utrolig skuffet? Det var da veldig barnslig av deg. Anonymous poster hash: 830b3...553 Ok, da er jeg barnslig, men i min omgangsskrets viser vi at vi setter pris på et nytt liv ved å ha med en gave til den nyfødte. Det er en gammel norsk tradisjon som jeg setter stor pris på. Dersom det gjør meg barnslig så er det din rett å mene det. Hva du mener kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Anonymous poster hash: 89432...0a6
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #7 Skrevet 23. mars 2014 Nei, det er ikke sent. Ta med en liten leke eller noe til baby. Jeg hadde besøk av en venninne da baby var 6 mnd og hun hadde ikke med noe til babyen (hadde ikke sett henne før pga det klaffet så dårlig før) og jeg ble utrolig skuffet. Anonymous poster hash: 89432...0a6 Utrolig skuffet? Det var da veldig barnslig av deg.Anonymous poster hash: 830b3...553 Ok, da er jeg barnslig, men i min omgangsskrets viser vi at vi setter pris på et nytt liv ved å ha med en gave til den nyfødte. Det er en gammel norsk tradisjon som jeg setter stor pris på. Dersom det gjør meg barnslig så er det din rett å mene det. Hva du mener kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Anonymous poster hash: 89432...0a6 Så det er sagt: jeg ville også tatt med gave. Jeg tar alltid med gave til en ny baby første gang jeg treffer den, og får alltid av mine venner. Men derfra til at en voksen kvinne blir "utrolig skuffet" dersom hun/babyen ikke får gave, er det LANG vei! Ærlig talt! Anonymous poster hash: 830b3...553
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå