Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Jeg og samboer har mulighet til å reise til "syden" i april/mai.Står i mellom enten kreta eller Tenerife... Hatt veldig tøffe måneder så vil gjerne i vei OG det er billig. Men når vi står nær ved å bestille kommer bekymringene?? Jeg klarer ikke å la slipp på at det skal gå bra og fungere her hjemme i Norge (altså i famillie) de ukene, er redd det skal skje noe slik at jeg burde være hjemme.. Og samtidig har vi en hund som må på kennel, og det også bekymrer meg, HELT uten grunn Anonymous poster hash: d08f5...7c1
overlord Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Har dere barn? Jeg har vært i syden èn gang etter jeg fikk barn (barna var da hjemme sammen med far). Jeg koste meg ikke et sekund fordi jeg så barn som koste seg overalt og tenkte bare på hvor gøy det hadde vært for mine å bli med. Har reist på tur uten ungene flere ganger etter det, men da bare 2-3 overnattinger og til storbyer hvor ungene ikke hadde kost seg. Du må nesten bare kjenner etter om du virkelig vil på tur. For meg er det iallefall slik at dersom magefølelsen sier nei så betyr det nei.
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Ikke barn, vi prøver. JEG vil men er fortsatt slike tåpelige bekymringer Anonymous poster hash: d08f5...7c1
overlord Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Ikke barn, vi prøver. JEG vil men er fortsatt slike tåpelige bekymringer Anonymous poster hash: d08f5...7c1 Da ser jeg ingen problemer overhodet. Du burde lære deg å slappe av!
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor du er usikker? En ting er hunden på kennel, men sånn jeg skjønner det du skriver, er det ikke egentlig det som er problemet. En tur til syden er vel bare godt og ikke noe man trenger å ha bekymringer for. Anonymous poster hash: a4238...58b
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #6 Skrevet 23. mars 2014 Jeg skjønner ikke hvilke bekymringer det er snakk om, har du nære fam.medlemmer som er alvorlig syke eller noe? Tror du de ikke klarer seg "alene" i Norge 1 uke? Anonymous poster hash: e0dd7...207
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå