Gå til innhold

KLÆR!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er klær overalt. I gangen nede, i gangen oppe, på loftet, i klesskapene (selvfølgelig), på badene, i skuffene, i skittentøyskurvene, i stua og på kroppen.

I dag har jeg brukt hele dagen sammen med klær. Den halvårlige sjauen. Tatt ned klær fra loftet. Tatt ut det som passer til minstemann fremover helt til høsten. Tatt ut det som passer til størstemann frem til høsten som han har arvet fra fetter. Lagt vekk det som er for lite til størstemann som minstemann vil passe noen år. En stor sekk med for små klær til minstemann som skal gis bort. Stor sekk med klær som er oppbrukt. 

Dette er noe av det kjedeligste jeg gjør, men gud så deilig å få det gjort. Omløpshastigheten er for tiden så høy at jeg nesten ikke greier følge med.

Er det lov til å glede seg til de blir så store at denne rulleringsjobben ikke må gjøres noe mer?

Hva har dere gjort i dag?

Nå rømmevafler!

PS.

Kl 13 laget jeg meg en espresso som er borte. Jeg har ikke drukket den opp, men satt koppen på et dritlurt sted. Så dritlurt at jeg ennå ikke har funnet den gjen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dagen har jeg tilbragt på skytebanen.

Klær er gørr-kjedelig, har vaskedag i morgen så badet tyter over av ferdig sorterte klær klare til vask.

Skrevet

Dagen har jeg tilbragt på skytebanen.

Klær er gørr-kjedelig, har vaskedag i morgen så badet tyter over av ferdig sorterte klær klare til vask.

Naturlig nok etter hallingkastet du tok i leira i går. 

Håper humøret er bedre!

Skrevet

Jeg synes klær er kjekt. Liker ikke å brette klærne og legge de på plass, men ellers er det meste greit nok :)

Dagen igår ble ikke brukt til noe fornuftig dessverre.

Skrevet

Klær er egentlig det jeg liker av husarbeid, men forholdene må ligge til rette. De halvårlige sommer/vinter-greiene er en utfordring, men like deilig hvert år å se igjen alt det fine fine sommertøyet mitt! Sånne sortere-etter-str-runder liker jeg egt også, men jeg ser at du har et større puslespill der enn jeg hadde, Fram til ryddinga opp igjen på loftet/toppen av skapet/i boden er det helt ok, men akkurat oppløpssida... nei.

Skrevet

Å herre min hatt. I huset uten skap i gangen og store hauger uansett hvor du snur deg er det et godt stykke arbeid som ligger i planleggingen. Skap, knagger, hyller og skuffer på vei opp og familiens galskap skal snart sorteres. Jubel og glede den dagen jobben er gjort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...