Gå til innhold

Vorter under hælen min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i flere år hatt en borte under den ene hælen som jeg ikke har gjort noe stort forsøk på å bli kvitt.. Men i det siste har det kommet mange små på samme hæl, og i tillegg èn på den andre hælen og en oppe ved tærne.. Utrolig usexy, spesielt nå når det nærmer seg sommer. Har prøvd å ta på neglelakk uten hell, samt sovet med bananskall klistret under foten. Fortsatt like ille, så kjøpte sånn til å fryse de med på apoteket. Ingenting.. Hva skal jeg gjøre for å bli kvitt drittet?

Anonymous poster hash: 29bfa...cb5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til fastlegen og få fryst av der :)

Skrevet

Fungerer det da?

Skrevet

Fungerer bra å fryse hos legen, den legen har er mye kaldere enn den man får kjøpt til hjemmebruk.

Noen må gjøre det mer enn en gang.

Ps vorter smitter, så de andre i familien kan få det av deg.

Anonymous poster hash: 1a14b...ab0

Skrevet

Jeg gikk til en spesialist for da jeg var ung og fikk fyrst det.

Men gutten min hadde en høst. Og den måtte jeg ta tre fryseforsøk og pendlet i tilleg på noe fra apoteket, men den forsvant. Men de sa på apoteket at jeg måtte jobbe for det.

Anonymous poster hash: 630d2...801

Skrevet

Kjedelig at det er under foten, tenker hvis jeg får blemmer etter frysingen.. Men det går vel fort over. Skal vorten falle ut, eller bare krympe inn og forsvinne?

Skrevet

Verucid liniment, apoteket. Mine gikk bort med litt behandling på 14 dager. Hadde på liniment, brukte fotfil og fila vekk linimentet, gjentok. Tok fotbad og kjøpte en pinsett som jeg brukte til å "rive" av deler av vortene med. Hadde hatt vortene lenge.

Anonymous poster hash: 53bd2...26f

Skrevet

Takk! :) Prøver det, og går ikke det så får det bli tur til legen:)

Skrevet

Har selv slitt med en vorte i årevis. Fikk tips av legen om å prøve vortefri. Tok noen måneder, men vorten ble borte. Tar lang tid når du har hatt vorten lenge.

Anonymous poster hash: 6151d...da8

Skrevet

Jeg ser du skriver at du har forsøkt bananskall, men har du brukt det lenge nok? Trikset er å teipe fast skall slik at vorten er fuktig hele tiden, uten at den får "frisk luft". Jeg har tatt livet av flere vorter med slik behandling, den eldste tørket inn etter to-tre uker hvis jeg husker rett. Nytt skall hver kveld.

Anonymous poster hash: 913ee...7b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...