Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Er så dritt lei av alle som skal gnåååle og diskutere hvem ungen min ligner på i selskaper. Jeg VET hvem han ligner på, siden jeg ser han hver dag, i alle situasjoner, og har sett hele slekta. Han ligner på faren sin. Alle trekkene er etter ham. Det er flere andre babyer tilstede i selskapet, men ingen skal gnåle om hvem DE ligner på!? Hvorfor kan ikke babyen få være seg selv? Hvorfor skal de lete etter trekk fra andre (spesielt når de absolutt ikke er tilstede!)? Jeg blir så forbanna og provosert av det. Det var greit de første to ukene, men nå er ungen ett år, slutt med det tullet! La ungen få være seg selv, og ikke dikt opp at den ligner på noen den ikke ligner på (til de som måtte tvile: alle andre er enige med oss om at ungen ikke ligner på den de snakket om). De har ikke engang sett slekta til samboeren min, så de har ikke grunnlag for å uttale seg. Neste gang skal jeg være såpass frimodig og frekk at jeg ber dem HOLDE KJEFT. Anonymous poster hash: ecae0...ed4
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Gjør det, og du kommer til å bli sett på som en gærning. Anonymous poster hash: e3cd0...5bf
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Gjør det, og du kommer til å bli sett på som en gærning. Anonymous poster hash: e3cd0...5bf Tror du virkelig jeg bryr meg om hva de tullingene der mener om meg? jeg kan si at de oigner på ræva til en vrengt ape. Bare for å sjokkere litt, Anonymous poster hash: ecae0...ed4
Shining Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Er vel ingen tvil om hvem som er tullingen i denne sammenhengen... 😉
Serepta Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Hvorfor går du i selskaper med bare tullinger (ifølge deg selv)?
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #6 Skrevet 23. mars 2014 Folk er veldig opptatt av dette og det er jo bare fjas. Ofte fått høre at min stedatter er som snytt ut av nesa på meg. Må jo le for vi er litt like men folk blir overrasket når jeg sier hun ikke er mitt barn. :-) Anonymous poster hash: dce9a...758
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #7 Skrevet 23. mars 2014 Er vel ingen tvil om hvem som er tullingen i denne sammenhengen... 😉nei, ikke sant.. De er gærne. Men de gjør mye annet rart og. Anonymous poster hash: ecae0...ed4
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #8 Skrevet 23. mars 2014 Gjør det, og du kommer til å bli sett på som en gærning. Anonymous poster hash: e3cd0...5bf Tror du virkelig jeg bryr meg om hva de tullingene der mener om meg? jeg kan si at de oigner på ræva til en vrengt ape. Bare for å sjokkere litt, Anonymous poster hash: ecae0...ed4 Ja vel. Nå tror jo jeg at du er et troll, men hvis ikke krysser jeg fingrene for at barnet ditt har arvet mer enn utseendet etter faren. Anonymous poster hash: e3cd0...5bf
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #9 Skrevet 23. mars 2014 Hvorfor går du i selskaper med bare tullinger (ifølge deg selv)?Så du antar at alle 30 stk i et selskap samtidig sitter og prater om hvem babyen ligner på? Da misforstod du, det var tre stk som snakket om det. Men det er alltid NOEN som skal gnåle om det. Babyer skal liksom aldri få være seg selv, neida, de skal alltid være noen andre og ligne på noen andre.. Anonymous poster hash: ecae0...ed4
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #10 Skrevet 23. mars 2014 Folk er veldig opptatt av dette og det er jo bare fjas. Ofte fått høre at min stedatter er som snytt ut av nesa på meg. Må jo le for vi er litt like men folk blir overrasket når jeg sier hun ikke er mitt barn. :-) Anonymous poster hash: dce9a...758 Hah, det er jo litt flaut da men jeg tror folk ofte ser det de VIL se, jeg! Anonymous poster hash: ecae0...ed4
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #11 Skrevet 23. mars 2014 Gjør det, og du kommer til å bli sett på som en gærning.Anonymous poster hash: e3cd0...5bf Tror du virkelig jeg bryr meg om hva de tullingene der mener om meg? jeg kan si at de oigner på ræva til en vrengt ape. Bare for å sjokkere litt,Anonymous poster hash: ecae0...ed4 Ja vel. Nå tror jo jeg at du er et troll, men hvis ikke krysser jeg fingrene for at barnet ditt har arvet mer enn utseendet etter faren. Anonymous poster hash: e3cd0...5bf Ja, jøss, kjenner du faren til ungen og? For en voldsom tilfeldighet! Kult, a. Anonymous poster hash: ecae0...ed4
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #12 Skrevet 23. mars 2014 Gjør det, og du kommer til å bli sett på som en gærning.Anonymous poster hash: e3cd0...5bf Tror du virkelig jeg bryr meg om hva de tullingene der mener om meg? jeg kan si at de oigner på ræva til en vrengt ape. Bare for å sjokkere litt,Anonymous poster hash: ecae0...ed4 Ja vel. Nå tror jo jeg at du er et troll, men hvis ikke krysser jeg fingrene for at barnet ditt har arvet mer enn utseendet etter faren. Anonymous poster hash: e3cd0...5bf Ja, jøss, kjenner du faren til ungen og? For en voldsom tilfeldighet! Kult, a. Anonymous poster hash: ecae0...ed4 Ja, det tror jeg. Jeg kjenner en som har fått barn med en dame som er akkurat så sprø som du virker å være. Anonymous poster hash: e3cd0...5bf
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #13 Skrevet 23. mars 2014 Gjør det, og du kommer til å bli sett på som en gærning.Anonymous poster hash: e3cd0...5bf Tror du virkelig jeg bryr meg om hva de tullingene der mener om meg? jeg kan si at de oigner på ræva til en vrengt ape. Bare for å sjokkere litt,Anonymous poster hash: ecae0...ed4 Ja vel. Nå tror jo jeg at du er et troll, men hvis ikke krysser jeg fingrene for at barnet ditt har arvet mer enn utseendet etter faren. Anonymous poster hash: e3cd0...5bf Ja, jøss, kjenner du faren til ungen og? For en voldsom tilfeldighet! Kult, a. Anonymous poster hash: ecae0...ed4 Ja, det tror jeg. Jeg kjenner en som har fått barn med en dame som er akkurat så sprø som du virker å være. Anonymous poster hash: e3cd0...5bf Er du synsk og? Du slutter ikke å forundre! Kanke ha falt deg inn at man ikke nødvendigvis fremstår like frimodig som man egentlig er, da? nei.. Gå g bak brød eller se på en TV-serie du, men husk at neste gang du snakler om hvem babyen til Lise ligner på, så er det kanskje ikke alle som liker det. Anonymous poster hash: ecae0...ed4
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #14 Skrevet 23. mars 2014 Det må du da bare le av i ditt stille sinn. Opplever alltid fjasete kommentarer fra slekta, tar det med et smil og bryr meg fint lite. Er da virkelig STØRRE problemer her i verden Anonymous poster hash: 7f28b...4cc
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #15 Skrevet 23. mars 2014 Det må du da bare le av i ditt stille sinn. Opplever alltid fjasete kommentarer fra slekta, tar det med et smil og bryr meg fint lite. Er da virkelig STØRRE problemer her i verden Anonymous poster hash: 7f28b...4cc Joa, jeg sier ingenting, men guri så gøy det hadde vært å være helt ærlig og rett frem! Bable litt om hva ungene hans ligner på. Ta. Litt frustrasjon på en uheldig provokatør. Jeg har større problemer, men dette provoserer meg så mye at jeg blir ensporet i de tyve minuttene jeg bryr meg om det :( Anonymous poster hash: ecae0...ed4
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #16 Skrevet 23. mars 2014 Gjør det, og du kommer til å bli sett på som en gærning.Anonymous poster hash: e3cd0...5bf Tror du virkelig jeg bryr meg om hva de tullingene der mener om meg? jeg kan si at de oigner på ræva til en vrengt ape. Bare for å sjokkere litt,Anonymous poster hash: ecae0...ed4 Ja vel. Nå tror jo jeg at du er et troll, men hvis ikke krysser jeg fingrene for at barnet ditt har arvet mer enn utseendet etter faren. Anonymous poster hash: e3cd0...5bf Ja, jøss, kjenner du faren til ungen og? For en voldsom tilfeldighet! Kult, a. Anonymous poster hash: ecae0...ed4 Ja, det tror jeg. Jeg kjenner en som har fått barn med en dame som er akkurat så sprø som du virker å være. Anonymous poster hash: e3cd0...5bf Er du synsk og? Du slutter ikke å forundre!Kanke ha falt deg inn at man ikke nødvendigvis fremstår like frimodig som man egentlig er, da? nei.. Gå g bak brød eller se på en TV-serie du, men husk at neste gang du snakler om hvem babyen til Lise ligner på, så er det kanskje ikke alle som liker det. Anonymous poster hash: ecae0...ed4 Trolljenta Anonymous poster hash: e3cd0...5bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå