Gå til innhold

Spenning i hverdagen ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere for å få litt spenning i hverdagen?

Jeg er i et så og si dødt forhold og kjeder vettet av meg. Går vi fra hverandre får begge store problemer med å finne nytt sted og bo da det er dyrt og ingen av oss tjener så innmari bra. Så da blir vi her da.

Føler jeg trenger å flørte litt, ikke noe mer enn det.

For alt jeg vet er mannen min i full gang med set samme. Han får titt og ofte sms uten at han sier noe om hvem det er fra. Mens når jeg får sms eller en tlf så spør han hvem det var.

Finnes det noe sted på nettet hvor man kan være fullstendig annonym?

Anonymous poster hash: 1332c...57b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med å gjøre det slutt, men å bo sammen inntill videre?

Anonymous poster hash: 04510...8f9

Skrevet

Å være utro er vel sjeldent noe bra triks for å fikse et forhold..

Da vårt forhold var inne i en veldig død og kjedelig periode gjorde vi noe merkelig, som du kanskje har sett på film :P Vi dro på byen, og lot som vi ikke kjente hverandre! Jeg satt i baren, og han kom bort og kjøpte et glass vin til meg. Må innrømme at det føltes ganske teit i begynnelsen, men ettersom tiden gikk ble det utrolig morsomt. Endte opp med å ha samtaler om ting vi aldri prater om ellers, og det ble til en utrolig spennende "første date"! Sexen da vi kom hjem var ikke så alt for ille den heller.. ;)

Anbefales virkelig hvis du vil gi forholdet ditt en siste sjanse, pluss at du får tilfredstilt flørtebehovet ditt :)

Anonymous poster hash: bc5b7...f0c
Skrevet

www.sexkontaktnorge.com  pleier jeg å bruke.. Jeg er stort sett ute etter treff, men mange der som kun søker litt sexprat eller flørtete chat eller utveksle bilder. Mye gamle griser selvsagt, men det går an å blokkere brukere.

Jeg har vel møtt en 7-8 stk derfra - kun èn bomtur, ellers topp fornøyd!

Ellers har du jo cupido-club på cupido.no , og nakenprat (.no eller .com husker ikke)

På sexkontakt kan du være helt anonym, det koster ingenting, det eneste du trenger å oppgi er en mailadresse ( jeg har opprettet en egen mail til dette formål, og fylt inn bare tulleopplysninger i registreringen).

På sexsider trenger man ikke legge ut bilde av ansiktet, slik som på møteplassen osv

Skrevet

Hvis du er interessert i å få et bedre forhold til mannen din så må du jo snakke med han. Hvis du bare er interessert i litt spenning for din egen del så hadde jeg tatt meg en tur på byen og flørta litt. Ikke vært utro, bare fått litt hyggelig oppmerksomhet ;)

Anonymous poster hash: 71c21...951
Skrevet

Har ingen planer om å være utro. Trenger vel kanskje bare en bekreftelse på at jeg eksisterer. Føler meg helt "død".

Skrevet

Hvorfor snakker du ikke med mannen din om det?

Skrevet

Fordi han ikke vil høre. Han har nok med IPadden, myntsamlingen og tv'n.

Skrevet

Ønsker du selv at dere skal finne "tilbake" til hverandre da?

Skrevet

Det vet jeg ærlig talt ikke. Er så lei av å være usynlig.

Har i tillegg en tøff hverdag med smerter som kommer og går. Jobber 100% og sliter på jobb pga. leder som ikke forstår og som legger føringer for arbeidsdagen min som til tider er håpløst for meg og følge.

Kunne egentlig tenke meg å være singel og flørte på "gode" dager, men økonomien vår tillater ikke at vi kan gå fra hverandre. Umulig å finne bolig som jeg har råd til her.

Skrevet

Jeg hadde som nevnt over, forsøkt å snakke med mannen, kanskje prøve en annen fremgangsmåte enn tidligere? Og unn deg en kveld på byen med venninner, det hjelper fort på selvfølelsen og få noen blikk og kanskje en kjekkas som spanderer en drink eller to ;)

Skrevet

Har sex med barnefaren som egentlig er en drittsekk.

Av en eller annen grunn tenner jeg helt sykt på han nå å syns sexen er fantatisk!

Når vi var sammen hadde vi ikke så ofte sex for jeg ville ikke.

Nå blir faktisk sur de gangene jeg overnatter der å han ikke prøver på sex om kvelden :P

Anonymous poster hash: eea41...2c2
Skrevet

Var på en fest sist helg hvor det var en kar som hele tiden skulle sitte ved siden av meg og holde rundt meg. Jeg dro hjem når veninnen min, som kjenner denne karen godt, kunne fortelle meg at han var betatt av meg.

Nå tar jeg meg selv i å lure på om jeg skal sende han venneforespørsel på facebook. Oppdaget i dag når jeg snoket på siden hans at han er 12 år yngre enn meg. Er ikke interessert i han for han er så langt fra min type mann, men så var det dette med spenningen da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...