Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Vi har separert oss, og jeg og barna bor igjen. Plutselig har jeg mye fritid, alt går enklere, huset er ryddig, rene klær, tom skittenkurv, tom oppvaskmaskin og rent i skapet. Rart og godt på engang, aldri trodd en person utgjør så mye rot. Burde vært enklere, ryddigere med 2 voksene. Problemet er jeg bet ikke hva jeg skal gjøre? Da barna sover er det ingenting å gjøre, har ikke nære venner som kan besøke eller familie. Hva gjør folk utenom tv da barna sover. Anonymous poster hash: 9ed36...47b
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Merker selv nå som barna blir større at jeg får mer tid til meg selv, og har slitt med hva jeg skal finne på. Med unger så kan jeg ikke dra på besøk, kino og andre ting bare meg, så jeg må finne på noe i huset eller i hagen. Jeg kjøpte meg drivhus, jeg som ikke ahdde grønne fingre trodde jeg. Men jeg storkoste meg, og ting grodde over all forventning. Jeg ville ha drivhus for å få mitt lille sted alene jeg kunne trekke meg ut i. Om jeg satt der og leste en bok eller noe annet, men mitt sted. Nå er drivhuset historie, det forsvant i en storm i høst. Blir nok ikke nytt i år, men engang skal det komme nytt. Nå skal jeg bli bestmor, og strikkelysten har kommet. Har blitt bitt av basillen sier mannen min. Det kan hende, men det er så gøy når jeg får det til. Har måtte lære meg å hekle også,det var overraskende lett så blir nok mer hekling fremover. Så min fritid går nå til strikking og hekling fortiden, noe jeg absolutt aldri trodde jeg kom til å gjøre.og youtube er kjekk å ha, jeg lærte meg å hekle der. Mamma ble faktisk imponert over meg når hun få det rdige resultatet, og hun har alltid tryllet alt mulig fint med trikkepinner og hellenåler. Anonymous poster hash: 326ff...625
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Takk for svar, tror ikke drivhus er nord for meg men kanskje begynne å strikke. Greit ned et prosjekt å lære noe nytt. Redd jeg får støv på hjerne om jeg ikke gjør noe annet enn husarbeid. Anonymous poster hash: 9ed36...47b
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Leser Trener Ettersom ungene blir eldre og legger seg senere blir det lite tid igjen etter deres leggetid. Anonymous poster hash: 16a32...ca4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå