Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 http://www.culladelbimbo.it/dettaglio.asp?art=17306&idColore=40749 Noen som har denne? Er så usikker med 3 hjul på vinter! Eller skal jeg gå for den som "alle" andre velger, nemlig Emmaljunga. Anonymous poster hash: 521fc...e7b
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #2 Skrevet 24. mars 2014 Ingen som kan hjelpe litt? Om ikke samme vogna, hvordan er det med 3 hjul på vinterføre? snø, is og slaps.. Anonymous poster hash: 521fc...e7b
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #3 Skrevet 24. mars 2014 Vet du jeg har i dag vært å kjøpt min første trehjulsvogn. Jeg endte på Mountain buggy terrain etter å ha sett på ALLE andre muligheter (TFK, Bj City Elite, MBUJ, osv) Nå er det begrenset jeg har fått prøvd den i dag men allerede i butikken var jeg forelsket. Den er helt fantastisk. Snuppa sov som en stein i vogna, har aldri gjort det før. Jeg er overbevist! Anonymous poster hash: 1c657...cb6
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #4 Skrevet 24. mars 2014 Jeg gikk i den høyeste snøen jeg fant og på humpete istete vei i dag. Dyttet vogna med en finger. Fantastisk! ! Anonymous poster hash: 1c657...cb6
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #5 Skrevet 24. mars 2014 Tusen takk for svar. Har virkelig falt for denne vogna. Så må få butikken til å skaffe bag del til den og! Selv om sportsdelen er frå nyfødt vil jeg ha bag. Anonymous poster hash: 521fc...e7b
Anonym bruker Skrevet 24. mars 2014 #6 Skrevet 24. mars 2014 Vi har ikke den vogna men vi har babyjogger city elite som er en trehjuling og emmaljunga citycross med fire hjul. Babyjoggeren er desidert best å trille på vinterføre! Grunnen er nok at hjulene er både større og bedre på babyjoggeren og snøen klistrer seg ikke fast i hjulene. Emmaljungaen er helt håpløs da store kladder med snø klistrer seg fast som gjør det håpløst å trille vogna. Så min erfaring er at hvordan dekkene er har veldig mye å si for hvordan vogna er på vinterføre. Anonymous poster hash: cbbe3...3b4
Darwina Skrevet 25. mars 2014 #7 Skrevet 25. mars 2014 Jeg har Tfk og den er super på vinterføre,hvis det er mye slaps kan du også låse forhjulet. Stort + med håndbremsa i glatta bakker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå