Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Nå har jeg søkt litt rundt på nettet og jeg tror at dette blir middagsmenyen i familien vår:MANDAG:Laksesalat med bjørnebærhttp://fotballfrue.no/2014/03/19/oppskrift-onsdag-laksesalat-med-honningyoghurt/TIRSDAG:Lammekarbonader med gresk tilbehørONSDAGSnaskesuppeTORSDAGpasta med skinke. Vet ikke helt hvordan. Får se hva vi har i skapet.FREDAGHjemmelaget pizzaHelgen bestemmer jeg ikke ennå. Noen innspill?Anonymous poster hash: 28d92...368
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Eneste jeg synes om det er at det på meg virker temlig spesielt å lete etter oppskrifter på blogger til hver eneste middag. Vi bare lager den maten vi liker vi. Det hender jo vi tester en oppskrift, men ikke sånn til hverdags. Det må jo være mer jobb å finne oppskrifter enn å lage maten. Anonymous poster hash: 4a185...f36
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Jeg lager ikke bloggmiddag hver dag altså. Og snaskesuppa har jeg for eksempel laget mange ganger før. Den er en favoritt i familien min. Og jeg tilpasser selvsagt middagen til hvor god eller dårlig tid vi har på ettermiddagen. HI Anonymous poster hash: 28d92...368
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Jeg lurte veldig på hva snaskesuppe er, men linken virker ikke. Den med lammekarbonader virker heller ikke. Anonymous poster hash: c2d81...94c
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Jeg er ikke HI, men jeg fant denne: http://enestaaendemat.no/2012/04/03/snaskesuppe-a-la-henriette/ Anonymous poster hash: b6b06...721
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #6 Skrevet 23. mars 2014 Hva er snaskesuppe? Kan vi få oppskrift? Anonymous poster hash: 45447...62e
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #7 Skrevet 23. mars 2014 Her ser det slik ut: Mandag: vegetarquiche med søtpotet Tirsdag: soyamarinert laks med pasta og creme fraiche. Onsdag: falafel i grov pita med salat, grønnsaker og rømme Torsdag: kyllinglår i leirfigurer med chorizo. Fredag: pepperstekt torskeloins med avokadosalat og råstekte poteter Lørdag: lammefileter, fløtegratinerte poteter, soppstuing og whiskeysaus Søndag: grønnsakssuppe med hjemmelagde rundstykker Anonymous poster hash: 3b5b5...359
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #8 Skrevet 23. mars 2014 Eneste jeg synes om det er at det på meg virker temlig spesielt å lete etter oppskrifter på blogger til hver eneste middag. Vi bare lager den maten vi liker vi. Det hender jo vi tester en oppskrift, men ikke sånn til hverdags. Det må jo være mer jobb å finne oppskrifter enn å lage maten. Anonymous poster hash: 4a185...f36 Spesielt? Det handler om matglede! Jeg bruker masse tid på matblogger, matsider, matmagasiner og kokebøker, og det er stadig nye oppskrifter på ukemenyen vår. Vi spiser masse nydelig, variert og fantastisk mat. Hva er spesielt med det? For meg er det hobby, inspirasjon og nytelse i hverdagen. Anonymous poster hash: 68f36...3f0
Himmel og hav Skrevet 23. mars 2014 #9 Skrevet 23. mars 2014 Feil linker i hovedinnlegget er fjernet. Himmel og hav Brukermoderator
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #10 Skrevet 23. mars 2014 Lenkene ble helt feil i hovedinnlegget. Jeg prøver på nytt. Her er min plan for kommende uke. MANDAG: Fotballfrues laks med bjørnebær. http://fotballfrue.no/2014/03/19/oppskrift-onsdag-laksesalat-med-honningyoghurt/ TIRSDAG: Lammekarbonader med gresk tilbehør. Jeg har lammekjøttdeig i fryseren, som det er på tide å bruke opp: http://trinesmatblogg.no/2011/10/24/lammekarbonader-med-squash-tomat-oliven-og-feta/ ONSDAG: Snaskesuppe - denne har jeg lagd mange ganger, og det har blitt en favoritt hos store og små hos oss. http://enestaaendemat.no/2012/04/03/snaskesuppe-a-la-henriette/ TORSDAG: Trolig noe pasta med skinke. Får se hva vi har i skapet da. Bruke opp litt rester. Fredag: Hjemmelagd pizza. Når jeg har tid til det elsker jeg å finne nye oppskrifter på nett, men det går litt i perioder. I en travel hverdag blir det jo selvsagt en del fiskepinner og tomatsuppe. Anonymous poster hash: 28d92...368
frk Nilsen Skrevet 23. mars 2014 #11 Skrevet 23. mars 2014 Mandag - Kyllingfilet green curry og ris Tirsdag - Laks og pasta Onsdag - Gulasj med byggryn i stede for poteter Torsdag - Gulrotsuppe og sodabrød Skal bort i helgen så hva middagsplanene hjemme blir aner jeg ikke
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #12 Skrevet 23. mars 2014 Mandag: hjemmelagd tomatsuppe med paprika og løk. Grove pannekaker Tirsdag: lakseform Onsdag: tikka masala Torsdag: fiskeboller i hvit saus Fredag: taco? Pizza? Lørdag: kyllingboller med fullkornspasta Søndag: koteletter eller hjemmelagd fiskegrateng Alle retter unntatt mandag serveres så klart med grønnsaker:) Anonymous poster hash: 9e958...8f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå