Gå til innhold

Den sagnomsuste slimproppen....for de som så noe til den da.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken uke var du i da den forsvant?

Kom den som en del?

Hvor lang tid tok det ca før du fødte?

Anonymous poster hash: bbc18...c7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forsvant i uke 38. Kom masse rart slim og gørr i noen 'porsjoner' utover dagen. Ble satt igang omkring 10 dager etter den gikk pga dårlig fostervekst. Var da ganske så moden og ting gikk fort for seg når det først kom igang!

Skrevet

Den gikk 2 dager før jeg fødte 1. og 2. Gangen. 3. Gangen gikk den 5 dager før jeg fødte. For meg har d alltid vært et sikkert tegn på at noe skjer. Mens mange jeg kjenner aldri har merket noe til den.

Skrevet

Jeg er så spent på slimproppen! Håper virkelig jeg oppdager min! :D

Skrevet

Har fire barn, men bare sett to slimpropper.

Med tredje barnet kom den da legen tok vannet, han brukte en "heklenål" i plast og da han dro den ut igjen hang det lange slimete tråder fra meg til den. Litt ekkelt for jo mer han dro jo mer kom det og det var lange slimtråder bortover sengen og benet mitt ;) Fødte 10-12 timer senere.

Med fjerde barnet kom den da jeg hadde vært på do, tørket meg etter å ha tisset og dro ut masse slim og gørr. Tørket og tørket og det kom mer slim og gørr ut. Fødte to dager senere.

Anonymous poster hash: ca915...e15
Skrevet

I uke 30 kom det ut en klump med rart slim, med noen blodrøde streker i. Gikk 6 uker før jeg fødte.

Skrevet

med førstemann kom den ut dagen før fødselen startet - ungen var ute 24 t etter slimproppen. 

med andremann så jeg aldri noe til den. 

Skrevet

Slimproppen kom kl. 8 på morgenen da jeg var 4 dager over termin. Den så ut som en enorm snørrklase :P;)

Jeg fødte kl. 6 på morgenen dagen etter ;)

Anonymous poster hash: b2a37...198

Skrevet

Deler av den gikk i uke 34 og det fortsatte å gå litt frem til uke 37. 8 dager før fødselen gikk hele :)

Skrevet

4 dager før fødsel gikk slimproppen, kunne ikke ta feil av den. Klumpen var svær og slimete med litt rødt i. Kom litt ut hver dag til fødselen. Fødte 3 uker før termin.

Anonymous poster hash: c9656...ddb

Skrevet

Slimproppen kom 8 timer før fødsel, og jeg fødte tre dager før termin ;) 

Anonymous poster hash: 8373a...7bf
Skrevet

Har to barn, men så slimproppen kun første gang. Da den kom ut, begynte riene så smått å komme. 1 døgn etterpå var ungen ute :)

Anonymous poster hash: d3695...b91
Skrevet

Den kom tre uker før jeg fødte. S kom den en gang til.......

Anonymous poster hash: 357c8...6ab

Skrevet

Slimproppen kom på termin, så ut som en stor mengde utflod med blod i. 6 timer senere kom babyen.

Anonymous poster hash: 1170b...f77
Skrevet

Kom ut en slimete og blodig klump, så det bare en gang så regner med at det var hele. 9 timer sener gikk vannet og 60 timer etter der igjen var babyen ute. Fikk ikke rier så måtte settes i gang.

At slimproppen kommer ut er ikke et tegn på at man føder snart. Det kan gå noe uker, og slimproppen kan dannes på nytt. Mange ser aldri slimproppen sin. Vannavgang er et tegn, da MÅ babyen ut innen 3 døgn. Rier er og selvsagt et tegn. Så jeg jublet ikke når slimproppen lå i trusa, var 38+6 så tenkte at jeg uansett føder på overtid da det er det kvinner i slekta mi gjør.

Anonymous poster hash: f3834...354

Gjest meg&mini
Skrevet

Begge gangene kom den bare noen få timer før.

Med første var dette i uke 38 og med andre var det i uke 39

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...