Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Mannen min og jeg er ikke i nærheten. Vi snakker om alt vi skal gjøre når barnet er født og jeg har kommet meg til hektene etter fødselen. Men nå er vel begge ikke helt der på å ha oss, så det er ikke bare en av partene. Noen flere som dropper sex helt under svangerskapet? Anonymous poster hash: 8f45d...a4c
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Klarte ikke sex de siste 5 mnd pga bekkenløsning. Anonymous poster hash: 4ab5e...d4a
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Jepp, min mann er veldig ukomfortabel med magen min. Og nå er jeg så langt på vei at akrobatikk ikke akkurat er mitt sterkeste felt. Gleder meg til jeg er klar etter fødsel:) Anonymous poster hash: aa7c5...a4e
catchbaby Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Jeg måååå ha sex jeg, veldig veldig viktig for selvfølelsen min fortida! Pluss at jeg er kåt da.Trur kanskje mannen føler seg pressa til tider, men han er god på å si nei også så sånn sett er det jo greit, jeg forstår jo at jeg kanskje ikke er sånn super attraktiv nå som jeg er et enda større berg enn jeg i utgangspunktet var, men jeg trenger virkelig nærheten. Og vi koser liksom ikke så mye ellers. Eller vi gjør jo egentlig det og..Jeg er sju mnd på vei og veldig veldig kosesyk..
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Vi har ikke sex, har prøvd men jeg har hatt konstant sopp og uvi i tre mnd nå og det er bare vondt og ubehagelig. Mannen vil ikke ha han heller siden han blir smittet.. Anonymous poster hash: 1eb6a...5fa
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #6 Skrevet 23. mars 2014 Nei orker ikke 31 uker og føler meg super stor og tung Anonymous poster hash: 288b9...0c6
38_Bergen Skrevet 23. mars 2014 #7 Skrevet 23. mars 2014 Vi har ikke sex, har prøvd men jeg har hatt konstant sopp og uvi i tre mnd nå og det er bare vondt og ubehagelig. Mannen vil ikke ha han heller siden han blir smittet.. Anonymous poster hash: 1eb6a...5fa Da må du bruke kanesten eller få antibiotikakur for soppen..den går ikke bort av seg selv. I fremtiden etter du har hatt sex, ville jeg gått rett på do og tisset og gjerne hatt noe lactal eller noe liggende som du kan nøytralisere floraen med i etterkant.
38_Bergen Skrevet 23. mars 2014 #8 Skrevet 23. mars 2014 Man trenger jo ikke å ha sex...men begge har jo visse behov. Så hvorfor ikke la ham kose og stryke på deg for nærhet og du hjelpe ham på andre måter:-).
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #9 Skrevet 23. mars 2014 Vi har ikke sex, har prøvd men jeg har hatt konstant sopp og uvi i tre mnd nå og det er bare vondt og ubehagelig. Mannen vil ikke ha han heller siden han blir smittet.. Anonymous poster hash: 1eb6a...5fa Da må du bruke kanesten eller få antibiotikakur for soppen..den går ikke bort av seg selv. I fremtiden etter du har hatt sex, ville jeg gått rett på do og tisset og gjerne hatt noe lactal eller noe liggende som du kan nøytralisere floraen med i etterkant. Ja selvfølgelig, men det hjelper jo bare ikke. Du tror vel ikke jeg ikke har vært hos legen? Anonymous poster hash: 1eb6a...5fa
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #10 Skrevet 23. mars 2014 hadde sex 1 gang i siste sv.skap. Det var ikke mitt ønske, men forholdet vårt hang i en tynn tråd og en av grunnene var mangel på sexlyst/vilje fra mannen sin side. Anonymous poster hash: 1be87...afe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå