Gå til innhold

Kjenner du noen som "fikk som fortjent"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjenner to søstre som ble seksuelt misbrukt av stefaren sin. Da det kom ut fikk han kuttet av flere av fingrene sine. Kamerater av jentene som gjorde det (de var tenåringer da det ble kjent).

Ei ann jente i nabobygda ble mishandlet hele oppveksten. Faren kjørte seg hjel i fylla. Det var en ulykke, ikke selvmord.

Flere?

Anonymous poster hash: eed61...424
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke ennå, men venter i spenning..

Anonymous poster hash: 03445...1f3

Skrevet

Ja, mannen min. Han var utro for ett år siden. Jeg har tilgitt og alt er bra.

Men etter dette ligget, så har han hatt så mye problemer med penisen, infeksjoner, sopp og nå fått så mye arr, så han må inn og operere til uka.

Selvom alt er bra mellom oss nå, så må jeg innrømme at jeg smiler litt på innsiden, mohahaha, karma is a bitch.

Anonymous poster hash: 76b28...91c

Skrevet

Men etter dette ligget, så har han hatt så mye problemer med penisen, infeksjoner, sopp og nå fått så mye arr, så han må inn og operere til uka.

Selvom alt er bra mellom oss nå, så må jeg innrømme at jeg smiler litt på innsiden, mohahaha, karma is a bitch.Anonymous poster hash: 76b28...91c

Hmm med det er vel ikke så bra, infeksjonene kan jo smitte over på deg!

Anonymous poster hash: 1a04e...749

Skrevet

Ja, de to mest materialistiske og overfladiske mobberene på barneskolen har endt opp som alenemødre til psykisk utviklingshemmede barn.

Anonymous poster hash: 6a0bd...0c3

Skrevet

Selvom alt er bra mellom oss nå, så må jeg innrømme at jeg smiler litt på innsiden, mohahaha, karma is a bitch.Anonymous poster hash: 76b28...91c

Hmm med det er vel ikke så bra, infeksjonene kan jo smitte over på deg!

Anonymous poster hash: 1a04e...749

Ikke igjennom kondom, også ene infeksjonen som han har plaget mest med smitter ikke kvinner.

Skrevet

Selvom alt er bra mellom oss nå, så må jeg innrømme at jeg smiler litt på innsiden, mohahaha, karma is a bitch.

æsj.. æsj,æsj,æsj! Synes at han har vært heldig som har fått beholde deg. 

Anonymous poster hash: 646c4...0da

Skrevet

Vi hadde en gutt i klassen som ble mobbet hele barneskolen og ungdomsskolen fordi han hadde rødt hår og briller.

De 2 verste mobberne har fått 2 barn hver som alle har rødt hår og briller. Hva tenker de i dag når de vet hva de selv gjorde i barndommen, og deres barn skal begynne på skolen ?

Jeg må understreke at jeg synes rødt hår er nydelig.

Anonymous poster hash: 355e6...d1f

Skrevet

Venter i spenning på Moralens Vokter som skrider inn her og kaller folk hevngjerrige og smålige mens jeg selv ler og skal følge tråden :)

Gjest Antarctica
Skrevet

Kjenner en heks av en dame som har manipulert alt og alle og brukt myyyyye makt, trusler og løgner for å kontrollere andre. Ville alltid overstyre eksen etter at de var skilt også, ville nekte ham å gifte seg på nytt og brukte ungene som våpen mot både ham og besteforeldrene. De måtte trippe på tå for å få "låne" barna f eks når farfaren ble 60 år.

Den 2. eller 3. gangen hun ville i rettssak på nytt for å endre samværsreglene var ungene begge fylt 12 år, og de endte opp med å velge å ikke bo sammen med henne i det hele tatt. Så fra å ha dem 50/50 flytta de begge ut og til faren. Den eldste er voksen nå og driver bedrift sammen med faren og farfaren. Selv har hun brukt opp alle sine allierte og har flyttet hjem til sine egne foreldre.

Skrevet

Svigerfar snøt svigermor for masse penger da de ble skilt, og hun var for bleik til å gjøre noe med det. Han flytta inn med elskerinne han hadde hatt på si, det varte noen år, før hun fant en annen og forsvant med han og pengene til svigerfar..

Det var fortjent! Han har i ettertid bare hatt uflaks med damer.

Svigermor fikk etter noen år en større arv :)

Anonymous poster hash: c8c79...676

Gjest MammaTilKidsa
Skrevet

Ja, de to mest materialistiske og overfladiske mobberene på barneskolen har endt opp som alenemødre til psykisk utviklingshemmede barn.

Det synes jeg faktisk er stygt å godte seg over. Barna kan ikke for at de utviklingshemmede, og skal ikke brukes mot mødrene.

Skrevet

Det er en nok ikke tilfeldig at en viss komiker ble lam i halve ansiktet som voksen. Vedkommende har mange mobbeoffer på samvittigheten.

Anonymous poster hash: 8d4ee...22b

Skrevet

Ja, de to mest materialistiske og overfladiske mobberene på barneskolen har endt opp som alenemødre til psykisk utviklingshemmede barn.Anonymous poster hash: 6a0bd...0c3

Det synes jeg faktisk er stygt å godte seg over. Barna kan ikke for at de utviklingshemmede, og skal ikke brukes mot mødrene.

Selvfølgelg ønsker jeg ikke ungene noe vondt. Mødrene tar seg så vidt jeg vet godt av dem og er glade i dem, men de har måttet lære at det ikke bare er de som er på toppen av rangstigen som er verdt å omgås og at det ikke er bare ting og status som betyr noe.

Skrevet

Det er en nok ikke tilfeldig at en viss komiker ble lam i halve ansiktet som voksen. Vedkommende har mange mobbeoffer på samvittigheten.

Kjenner du henne?? Vet du at hun har vært en mobber? Bare nysgjerrig jeg altså :-D

Anonymous poster hash: 8d4ee...22b

Anonymous poster hash: e3476...72b

Skrevet

Det er jo en helt grusom tråd, glede seg over andres ulykke og elendighet, BUT I LOVE IT :D Keep'em coming!

Skrevet

Men altså... hvis han ikke får opp den, eller sliter med å få opp den, så går det jo ut over deg også?

Anonymous poster hash: 7b787...475

Skrevet

Ja har seriøst den komikeren vært en mobber?? Fortell!

Anonymous poster hash: 5c0f2...26d
Skrevet

Men altså... hvis han ikke får opp den, eller sliter med å få opp den, så går det jo ut over deg også?

Anonymous poster hash: 7b787...475

Han har ingen problemer med å få den opp. Men de siste par månedene så har han vondt når han får reisning, dermed ingen runking og hatt lite sex. Men det går bra for meg, mistet all sexlyst pga noen piller.

Men gleder meg jo til alt blir bra igjen. For jo selvfølgelig litt vondt av han.

Skrevet

Det ondeste personen jeg kjenner fikk kreft. Hun er akkurat like slem som før og bruker det for alt det er verdt. Karma!

Anonymous poster hash: 9c101...8b1

Skrevet

gamle rektoren min som ga faen i at jeg ble mobba i mange år, fikk kreft.. hadde masse smerter... gikk til slutt i koma og døde for en ukes tid side.. ding dong the witch is dead....

Anonymous poster hash: f9224...f17
Skrevet

Jeg ble mobbet og forsøkt frosset ut på jobb når jeg var 23 år. Ble gitt mye ansvar tidlig og denne damen på over 50 år forsøkte skvise meg ut.

Jeg ble deprimert og gråt masse på jobb. Så fikk hun kreft. Hun var faktisk innom jobb før hun døde og gjorde nok et forsøk på å be om unnskyldning så egentlig burde jeg tilgi henne. Men klarte ikke det. Hun ødela mye av min selvtillit og jeg slet i mange år etter dette.

Nå, 15 år senere føler jeg ikke bitterhet men dama hadde nok ødelagt meg om hun ikke ble syk.

Anonymous poster hash: 0c674...427

Skrevet

Dere er faen med syke dere som mener rektoren og sjefen fortjente å få kreft!!!!!! Ingen fortjener og få kreft, ingen fortjener å dø på den måten!! Å sitte å mene at de fikk som fortjent er bare jævlig sykt! Samme som 90% av dere her inne som fryder dere og tråkker på de som ligger nede

-blir helt kvalm av holdningene inne her!

Anonymous poster hash: d0baf...81f

Skrevet

Dere er faen med syke dere som mener rektoren og sjefen fortjente å få kreft!!!!!! Ingen fortjener og få kreft, ingen fortjener å dø på den måten!! Å sitte å mene at de fikk som fortjent er bare jævlig sykt! Samme som 90% av dere her inne som fryder dere og tråkker på de som ligger nede

-blir helt kvalm av holdningene inne her!

Anonymous poster hash: d0baf...81f

Du får gå og spy da.

Anonymous poster hash: 0c674...427

Skrevet

-blir helt kvalm av holdningene inne her!Anonymous poster hash: d0baf...81f

Kunne ikke vært mer enig med deg! Hvilke mennesker er det som ønsker at andre skal få kreft, alvorlig sykdom o.l? Jeg forstår at man kan være bitter på personer som har ødelagt for èn, men og gni hendene og nærmest juble fordi den andre parten er alvorlig sjuk er bare hårreisende!

Anonymous poster hash: 39a33...904

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...