Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Skrev i går et innlegg om en leilighet som både jeg og min veninne ville ha. Var bortom henne i formiddag for å si i fra om at jeg også skal by på denne. Hun tok det veldig pent. Lo og sa "vi får nå se hvem som har penger nok til denne da". Hun og samboeren har alltid levd litt over evne og brukt mye penger på ferier, biler, klær, spist ute flere ganger i uka osv. Dette har hun selv sagt flere ganger. Men de har hatt godt betalte jobber begge to. Mannen og jeg har levd nøkternt og vært veldig forsiktig med penger, spart en del. Vet at folk tror at vi har dårlig økonomi, men vi har rett og slett vært forsiktige og ikke følt for å fortelle andre at vi er det. I tillegg arvet jeg for noen mnd. siden en betydelig sum som jeg ikke har fortalt noen om. Jeg vil ha denne leiligheten men er redd vi ikke kommer til å være veninner lengre om jeg får den. Hun virket så skråsikker på at jeg ikke hadde penger nok. Skal på visning etterpå og legger inn bud på den. Håper bare den er like fin som på bildene jeg så på finn.no Anonymous poster hash: 7a5ad...438
38_Bergen Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Hvis hun blir sur pga det, vil jeg ikke kalle det en god venninne...dessuten er det pengene som taler. Den som byr høyest får den! Hun blir sikkert overrasket over deg om du får den, men sur tror jeg neppe. Lykke til med leilighet:-)
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Nå er det nå ikke en gang sikkert at noen av dere for den leil. Det er jo ikke umulig at det finnes andre som også er interessert... Så jeg ville ikke tatt sorgebe om et ødelagt vennskap på forskudd. Dessuten: er det noen større grunn til at hun skal reagere mer negativt på at du evt får tilslaget, enn at du reagerer negativt dersom hun for tilslaget? Anonymous poster hash: 25e32...ea3
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Nå er det nå ikke en gang sikkert at noen av dere for den leil. Det er jo ikke umulig at det finnes andre som også er interessert... Så jeg ville ikke tatt sorgebe om et ødelagt vennskap på forskudd. Dessuten: er det noen større grunn til at hun skal reagere mer negativt på at du evt får tilslaget, enn at du reagerer negativt dersom hun for tilslaget? Anonymous poster hash: 25e32...ea3 FÅR leiligheten, ikke for... Hersens autokorrekt. Anonymous poster hash: 25e32...ea3
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Hun er så skråsikker på at hun får denne leiligheten. Prøvde å si at at det kunne jo være andre som også var interessert. Jeg håper jo at jeg får den. Penger er ikke noe problem for meg men jeg skal ikke ha denne koste hva det koste vil. Har et øvre tak på hva jeg vil bruke på leiligheten. Men spennende blir det uansett. Anonymous poster hash: 7a5ad...438
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #6 Skrevet 23. mars 2014 Det er jo litt dumt hvis dere byr over hverandre da, og på den måten presser prisen opp (gitt at det bare er dere to som byr). Anonymous poster hash: 6c9f4...9c6
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #8 Skrevet 23. mars 2014 Har vært i nesten samme situasjon. Vi trakk lodd dagen før vi, slik at vi ikke skulle by om kapp. Vi vant og bor i huset enda. Hun var litt mutt den første tida, men vennskapet har overlevd :-D Anonymous poster hash: e3a03...3f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå