Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Har en stek som står på svak varme nederst i ovnen. Også har jeg en brownierøre jeg gjerne vil få satt i ovnen. går det greit om jeg skrur opp varmen den tiden brownien steker eller kan jeg risikere å ødelegge steken da? Anonymous poster hash: d30d0...fa8
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Stek bli tørr på høy varme. Ta den heller ut og pakk den inn i folie mens kaka steker. Så putter du steka tilbake i ovnen når kaka er ferdig. Anonymous poster hash: a2bd8...198
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Jeg kan! For jeg har en Husquarna Regina Connaisseur! Anonymous poster hash: 1e21c...99e
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 tøfft....sånn skulle jeg likt å hatt :-) men til du HI, jeg ville tatt den ut og satt den inn etterpå.... Anonymous poster hash: 04dd4...bc3
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #5 Skrevet 23. mars 2014 Jeg kan! For jeg har en Husquarna Regina Connaisseur! Anonymous poster hash: 1e21c...99e Veldig praktisk, men langt fra fin. Da hadde jeg heller kjøpt to innebygde ovner. Ville tatt ut steken i mellomtiden. Anonymous poster hash: fdca1...7ab
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #6 Skrevet 23. mars 2014 Jeg kan! For jeg har en Husquarna Regina Connaisseur! Anonymous poster hash: 1e21c...99e Veldig praktisk, men langt fra fin. Da hadde jeg heller kjøpt to innebygde ovner. Ville tatt ut steken i mellomtiden. Anonymous poster hash: fdca1...7ab wtf, den der var genial!!! Anonymous poster hash: d9eaa...ae8
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #7 Skrevet 23. mars 2014 Jeg kan! For jeg har en Husquarna Regina Connaisseur! Anonymous poster hash: 1e21c...99e Veldig praktisk, men langt fra fin. Da hadde jeg heller kjøpt to innebygde ovner. Ville tatt ut steken i mellomtiden. Anonymous poster hash: fdca1...7ab Jeg synes den ser bra ut. Jeg liker bedre slike komplette komfyren enn innebygde ovner. Anonymous poster hash: 6f00d...cef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå