Gå til innhold

Er ikke dette merkelig og småfrekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet vårt på 8 kom hjem litt tidligere i dag for å spør om han kunne være med en venn og moren hans på en liten tur. Vi sa ja, og han gikk avsted. Etter ikke lenge kom han tilbake igjen, for det var ingen hjemme hos vennen.

Vi tok en tur og så etter de, men fant de ikke,

Barnet vårt var skuffet, så vi tok en tur og kjøpe en is. Da vi kom hjem, kom vennen hans og latet som ingenting.Jeg spurte han hvorfor de bare hadde gått, og han sa det var moren som hadde sagt de bare måtte gå. Enda det var hun som i første omgang hadde sagt han måtte gå hjem og spør om han fikk bli med.

Syntes dette var rimelig frekt, er da ikke vanlig og spør om en venn vil være med, for så å stikke mens han er hjemme og spør....

Anonymous poster hash: f1dc9...393

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan det ha skjedd en misforståelse her?
Jeg har vondt for å tru at moren bare gikk med vilje og viten, mens barnet ditt hva hjemme for å spørre.
Men er det fakta så er det frekt og ikke minst dårlig gjort ovenfor gutten din..

Skrevet

Med 8 åringer hadde det nok vært bedre å ta en telefon. Sansynlig vis har gutten brukt mye mer tid enn moren forventet og derfor regnet med at han ikke kom tilbake.

Anonymous poster hash: 59436...a8f

Skrevet

HI her,

Han var borte fra de maks 5 minutter, og kameraten sa at det var moen som hadde sagt at de måtte gå med en gang. Jeg sendte henne en meldibg ( hyggelig) , men hun har ikke svart på den.

Sønnen vår er en ålright fur, så han er blid nå, men syntes bare dwt var ganske merkelig..

Anonymous poster hash: f1dc9...393

Skrevet

Merkelig

Anonymous poster hash: a46c9...3aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...