Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Vi har hatt en type innebygget bokhylle/seksjon i loftstua som har vært fryktelig upraktisk så vi har tatt ut hele greia. Veggene skal uansett males, men i taket er det jo litt fargeforskjell der denne hylla har stått. Så jeg har tenkt litt på å male taket, men vet ikke om jeg helt tørr å begi meg ut på det. Taket er vanlig panel, ubehandlet. Noen som har tips? Rommet er ca 20 kvm. Er det lurest å stå på en stol eller å bruke forlengerskaft? Gulvet skal også byttes så det gjør ikke noe med litt søling på gulvet. Anonymous poster hash: 434c0...840
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Du må grunne to strøk med sperregrunn. Etter første strøk pusser du lett med fint papir for å få bort fiber som har reist seg. Så maler du med lady panel 1-2 strøk. Du kan bruke rulle, men du burde gå over med kost siden det ikke er slett og vil klumpe seg i skjøtene. Anonymous poster hash: eb606...0ad
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 Og bruk forlenger ja. Det sparer deg for mye opp og ned og bøying. Anonymous poster hash: eb606...0ad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå