Gå til innhold

Male paneltak?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt en type innebygget bokhylle/seksjon i loftstua som har vært fryktelig upraktisk så vi har tatt ut hele greia. Veggene skal uansett males, men i taket er det jo litt fargeforskjell der denne hylla har stått.

Så jeg har tenkt litt på å male taket, men vet ikke om jeg helt tørr å begi meg ut på det. Taket er vanlig panel, ubehandlet.

Noen som har tips? Rommet er ca 20 kvm.

Er det lurest å stå på en stol eller å bruke forlengerskaft?

 

Gulvet skal også byttes så det gjør ikke noe med litt søling på gulvet.



Anonymous poster hash: 434c0...840
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må grunne to strøk med sperregrunn. Etter første strøk pusser du lett med fint papir for å få bort fiber som har reist seg. Så maler du med lady panel 1-2 strøk. Du kan bruke rulle, men du burde gå over med kost siden det ikke er slett og vil klumpe seg i skjøtene.

 

Anonymous poster hash: eb606...0ad

Skrevet

Og bruk forlenger ja. Det sparer deg for mye opp og ned og bøying.

 

Anonymous poster hash: eb606...0ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...