Gå til innhold

Noen her som har tatt deltidsutdanning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gjorde dere det hen, og hvor mye kostet det?

Hvor fant dere det og hva? :)

Jeg har en jobb jeg stortrives i men for øyeblikket en relativt liten stilling så jeg kunne tenke meg og tatt en liten utdanning ved siden av. Vet ikke helt hva men jeg tenker noe kreativt.

Ha googlet og googlet i hele dag men føler ikke jeg blir mye klokere. Fint om noen har erfaringer og dele!

Anonymous poster hash: eac83...7e5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Jeg har tatt tre :-)

Sykepleien, ppu, og master

Har ikke betalt noe Annet enn semester avgift på rundt 600kr

Avgifter, Bøker og overnatting har blitt dekket av fagforbundet.

Ellers har samarbeid i grupper blitt gjort over Mail og skype, samme med veiledning.

Spl var samling 2 ganger per uke. Ppu 3 dager 3 ganger i halvåret og masteren 1 uke 2 ganger i halvåret.

Noe mer?

Anonymous poster hash: 73357...4ad

Skrevet

Takk for svar..

Aner ikke hvor jeg skal "lete" derfor jeg etterlyser andres erfaringer :) Takk  iallfall :)

Skrevet

Jeg holder på med nettstudie hos NKI. VG3 påbygging til generell studiekompetanse.

Prisen jeg betalte var rundt 35000kr inkludert skolebøker og alt.
Veldig greit, man får god oppfølging men det er viktig at du som elev på deltidsstudie over nett er veldig strukturert og har god selvdisiplin, ellers er alt bortkastet da du ikke får gjort noe av det du skal.
Du kan selv bestemme innleveringsfrist på oppgaver, du har opp til 2 år på å fullføre studiet (spørs hvilken studieretning du velger), og noen fag er også godkjent for støtte fra Lånekassen.

Jeg leste veldig mye rundt på nett før jeg fant hvilken nettskole jeg ønsket å bruke, og jeg angrer ikke på valget hittil.

Lykke til!

Anonymous poster hash: dea6a...fdc
Skrevet

Takk for svar..Aner ikke hvor jeg skal "lete" derfor jeg etterlyser andres erfaringer :) Takk  iallfall :)Anonymous poster hash: eac83...7e5

Jeg har tatt de via uis, uia og NTNU

Anonymous poster hash: 73357...4ad

Skrevet

Dok videreutdanning på deltid. Fekk noko stipend frå arbeidsgjevar for å dekke kostnader og fri utan lønn, men måtte ut med nokre tusen sjølv i semesteret då stipendet var i overkant gjerrig.

Kostnadene for sjølve utdanninga var kun semesteravgift (600x4) og litteratur (kanskje 5000 over to år).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...