Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #1 Skrevet 23. mars 2014 Står at denne serien er fra 7 år og gutten min på 9 ser på den. Vi ser den sammen med han og den har Vært spennende selv om språket har Vært vel stygt innimellom, mer banning enn jeg synes er nødvendig i en sånn serie. men episoden i går var helt grusom.. en stor ungdom som blant annet slapp en hund rett ned en etasje i et betonggulv. Ikke ved et uhell. Og utrolig mye stygt språk. Kan virkelig ikke skjønne at dette er fra 7 år,holdt på å begynne å gråte selv for den hunden Noen som har barn som ser på dette og har en formening? Anonymous poster hash: add9e...31d
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #2 Skrevet 23. mars 2014 Dytt.. lurer på om det bare er meg som tåler lite.. Anonymous poster hash: bb29d...11f
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #3 Skrevet 23. mars 2014 De slapp ikke hunden ned på ordentlig... Anonymous poster hash: 7db5c...7d3
Anonym bruker Skrevet 23. mars 2014 #4 Skrevet 23. mars 2014 Hehehe jeg skjønte i grunnen at de ikke slapp den ned på ordentlig, du trengte ikke oppklare akkurat det egentlig.. men siden denne serien er fra 7 år så synes jeg dette var litt hard kost.. HI Anonymous poster hash: bb29d...11f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå